RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 time of the marauders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:20 pm

Layla slikte en keek hem aan. 'G-gaat het?' Vroeg ze aarzelend aan hem en ze pakte zijn hand vast. 'Ze is echt verschrikkelijk... niet normaal.' Ze keek hem liefjes aan. 'Je kunt altijd met me praten over dit soort dingen ik hoop dat je dat weet.' Ze kuste hem en zuchte toen. 'Wat was er met je broer?' Zei ze terwijl ze weer ging zitten en hem vraagend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:33 pm

regilius keek haar aan, niet zo praten ze is nog niet weg, sist hij waarschuwwend tegen haar en je zag tot hij bezorgt was en keek even achterom., ik weet het....soms is het beter niet alles te weten oke, zegt hij en hij gaf haar een kus., regilius ging ook zitten en keek naar zijn handen, we blijven broers, hij wist niet wat hij zag, toen mijn masker af viel zag hij tot ik het was in zweinsveld, dat gevecht, en hij was woedent, zegt hij dan zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:42 pm

Layla keek hem aan en zuchte diep. 'Je moet stoppen.. het is niet wat je wilt en je kan stoppen.' Ze keek hem aan. 'We kunnen naar het schoolhoofd en daar ons probleem voor leggen. Hij zal echt goed voor ons zijn?' ze keek voor zich uit en wist zelf ook dat het geen oplossign zou zijn. Ze was bang. De brief van haar ouders brande in haar zak. Zou ze hem lezen? Ze wist tochal wat erin stond. Ze haalde diep adem en beet op dr lip. 'Ik heb een brief van mijn ouders...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:58 pm

regilius keek layla aan, vraag me dat nooit meer, want mijn antwoord blijft waar het is ik moet dirt doen voor een reden een heel belangrijke en die moet ik waar maken, het moet er hangen veel levens van af, zegt hij dringent en hij pakte layla vast, en hoorde dn haar over de brief en hij zag haar onrust en hij wachte rustig af
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:43 pm

Layla slikte en keek hem aan. 'Laat maar..' Ze duwde hem weg en stond op. De brief viel uit haar zak en ze liep de trap op naar de slaapzaal. Ze wou gewoon gesteund worden en hem helpen. Hij liet haar hem niet helpen. Maar waarom niet? Hij was zelf toch ook niet gelukkig met hoe zijn leven eruit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:04 pm

regilius keek layla na, hij bedoelde het niet zo maar...hij wilde haar beschermen hij wist bij wat hij ging doen hij verraad pleegde aan voldemort en niet zoon beetje ook en tot het zijn doodzou worden, en hij zag de brief liggen en nam hem op, en hij ging zitten, waarom was alles zo zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:38 am

Layla zuchte diep en trok de deur van de slaapzaal achter zich dicht. Ze liep naar haar bed en polfte er languit op neer. Ze slikte en keek voor zich uit. Waarom deed hij ineens zo. Zag hij dan niet dat ze het goed had bedoeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:51 am

regilius keek naar de brief hij zou hem terug geen hij ging hem niet lezen dat was ongepast, en hij liep naar de meisjes slaap zalen en klopte aan, layla, zo bedoelde ik het niet, zegt ij
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 1:04 am

Layla stond op en slikte. Ze liep richting de duer en deed deze aarzelend open. 'Waarom doe je dan zo?'Ze keek hem pissig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 7:08 am

omdat ik je wil beschermen, en ik dit niet gewoon, ben, zegt hij eerlijk tegen haar. en hij keek naar de brief en gaf die aan layla, meen je waarom niemand met me omgaat afgezien van mijn familie, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 9:10 am

Layla keek naar de vloer en pakte de brief aan. ´Wat ben ik eigenlijk van je?' Ze beet zachtjes op dr lip en werd rood. 'Ik voel namelijk echt wat voor je, maar je kan me niet steeds zo weg blijven duwen..' Ze keek hem een en kuste hem. 'Ik durf me brief niet te lezen. Het is toch al duidelijk wat erin staat. Ik wil het teken niet.' Ze keek hem aan en liep naar haar bed en wenkte hem. Ze pakte een kussen en hield dar tegen haar buik. Ze werd misselijk van het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 10:01 am

ik bedoel het niet kwaad echt niet, maar ik voel ook iets voor jou, en ik wil niet tot ze jou iets aan zullen doen, begon hij langzaam en hij ging naast haar staan en sloeg zijn handen om haar heen. hij keek goed rond en toen hij zeker niemand zag keek hij haar weer aan, luister goed naar me. als je het echt niet wilt ga je naar het schoolhoofd....laat je overplaasen naar griffoendor...dat als wel mogen dan. en hij kneep haar eventjes in haar arm.
maar begrijo tot ik niet meekan, ik moet iets doen..het kan helpen tot die andere de oorlos winnen zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 10:17 am

Layla slikte en keek hem aan. 'Nee ik blijf bij je ik laat je dit niet alleen ondergaan. Iemand achterlaten is niet iets wat ik doe.' Ze greep zijn hand en glimlachte liefjes naar hem. 'We gaan dit samen doen, okej?' Ze vond het moeilijk maar hij was het waard. Ze zou alles doen wat haar ouder zouden zeggen en ze zou vanbinne uit kunnen helpen aan de onder gang van hij die niet genoemd mag worden. Voldemort, ze had zijn naam nog nooit uit durven spreken en al bijna niet te denken. Layla keek hem een en knikte. 'Ik zal doen wat mijn ouder zeggen. 'Terwijl ze dat zei pakte ze de brief en maakte hem open. Haar ogen gleden over de zinnen en ze slikte even. 'Ik word in de mei vakantie in gewijd...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 10:54 am

regilius knikte langzaam. ik leg je nog wel eens uit wat ik van plan ben maar niet nu,,,het is te gevaarlijk, zegt hij en hij gaf haar een kus, en hij hoorde haar zeggen mei vakantie, dat duurde nog 2 weken, dus je hebt nog even zegt hij gerustellend
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 10:58 am

Layla knikte en kuste hem. 'Ik houd hoop, en ik geloof in je.' Ze streelde zijn wang en drukte zachatjes haar lippen op de zijne en grijnsde lichtjes. 'Ik hou van je.' Haar rode wangen verraadde dat ze verlegen was. Ze pulkte wat aan zijn knoopjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 11:00 am

regilius kuste terug, gelukkig iemand die het doet, zegt hij zachtjes en hij streelde haar hals en hij keek hoe ze zijn knoopjes los maakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 11:06 am

Layla bloosde en maakte de knoopjes los. 'Je bent echt leuk... leuk leuk. En je ziet er goed uit..' Ze keek naar hem en drukte ene kusje in zijn nek. Ze vond hem er echt heerlijk uitzien en begreep niet wat hij in haar zag. Alle meiden vonden hem leuk en hij viel voor haar !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 11:10 am

regilius keek toe hoe ze het deed en streelde zachtjes haar arm en voelde de ku in zijn nek, en hij pakte haar hand en kuste die en ging dan naar haar nek toe, jij bent ook leuk leuk, zegt hij zachtjes tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 11:41 am

Layla zoende hem ern streelde zijn borstkas. Ze glimlachte en was dol gelukig. Een warm gevoeloverspoelde haar. Ze hoopte innig dat het nooi meer voor bij zou gaan en drukte op nieuwe haar lippen op de zijne. Ze was verliefd en gelukkig niet weer op een onaardigerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 7:56 pm

regilius zoende haar terug en ging met zijn handen door haar haren heen. hij voelde zich geweldig, hij zoende haar halsen daarna zoende hij haar weer, en stopte en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo feb 23, 2012 5:17 am

Layla glimlachte breed en kuste hem. 'Ik heb hier zo lang op gewacht. Op mijn grote liefde.' Ze grinnikte terwijl ze dit zei en knipoogde naar hem. 'Ik ga vanavond nog even naar buiten wil je mee?' Vroeg ze terijwl ze in zijn nek kusjes gaf. Ze was echt dol op hem. Niemand zou hen ooit kunnen scheiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo feb 23, 2012 9:34 am

regilius glimlachte om haar woorden en kwam recht en gag haar nog een kus, jah dat wil ik wel doen, zegt hij dan en hij aaide haar over haar hoofd en hij stond op
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr feb 24, 2012 1:53 pm

Emly was blij ze zouden heerlijk samen kunnen zijn en geen gezeur over alle zorgen die boven hun hoofden hing. Ze konden misschien zelfs nog de zons onder gang zien. Ze kuste hem en grijnsde breed. ´Ik neem dan wel iets te eten mee´
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





time of the marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 8 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
time of the marauders
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Harry potter-
Ga naar: