RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een varhaallijn over 1d

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 3:45 am

De 5 jongens van One Direction, wie kent ze nou niet? Deze 5 meiden die in deze RPG de hoofdrol spelen kennen de jongens amper, ze hebben misschien ooit van hun gehoord maar wanneer 1 van de meiden kaartjes wint voor een concert van de jongens besluiten ze te gaan. (deze meiden kennen elkaar al btw) Wanneer de jongens van 1D er zijn en niet veel later beginnen barst de hel los, er is een hater binnen die de jongens met een geweer neer probeert te schieten. Iedereen behalve de 5 meiden en de haters komen de grote zaal uit. Met alle moet die de meiden hebben proberen ze de jongens te beschermen omdat ze weten dat deze jongens van 1D veel voor andere mensen betekenen. Hoe gaat dit lopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:15 am

Moet ik even een lijst maken Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:15 am

Unicorn schreef:
Moet ik even een lijst maken :))

Ja doe maar. Ik wou hem gewoon met jullie delen maar eventueel ook wel spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:20 am

Ik vind het een zeer mooi rpg eigenlijk Smile) Ik haal mijn mooie personage even via gsm xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:23 am

Unicorn schreef:
Ik vind het een zeer mooi rpg eigenlijk :)) Ik haal mijn mooie personage even via gsm xD

Haha bedankt, Ja ik haal hem ook ff op
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:25 am

Naam: Adoria
Leeftijd: 17
Innerlijk: Adoria is heel zorgaam en behulpzaam, ze helpt altijd anderen. Alleen als er om vragen natuurlijk. Adoria kijkt altijd de kat uit de boom, ze is ook best schuw en stil bij vreemde mensen. Alleen als je haar beter kent is ze dat helemaal niet zo, ze is ook erg aardig en vriendelijk. Alleen als ze kwaad is moet je uit haar buurt blijven want ze kan rake klappen uit delen. Is heel mysterieus , erg ijskoud, kil en koel hoe ze er uit ziet. Ze vlucht weg bij liefde (verliefdheid en soms vriendschap) Ze staat haar mannetje en laat zich niet snel bang maken voor iets. Adoria is een erg wantrouwend persoon, maar als ze je eenmaal vertrouwd is ze best aardig, vriendelijk en behulpzaam. Ook is ze er kalm en rustig als er een gevecht plaats vind of als mensen b*tchy of wat dan ook proberen om de bloed onder haar nagels te krijgen. Ze laat niet zomaar met zich sollen. Ze kan daar zo niet tegen en als een jongen haar probeert te playen/flirten dan negeert ze diegene gewoon en als dat niet lukt dan is het niet te best voor de jongen. Adoria is erg lief, aardig en spontaan. Verder laat ze nooit de negatieve kant van haar zien, ze ziet alles erg positief. Ook is ze best slim en heeft altijd een oplossing bij de hand als er problemen zijn. Adoria laat nooit aan iemand zien haar pijn en verdriet, want haar pijn en verdriet gaan niemand wat aan. Zo'n belangstelling wil ze niet dat iemand bij haar is, dan wil ze het liefst alleen zijn. ze erg slim en heeft voor alles een oplossing bij de hand als er problemen zijn.
Uiterlijk: Heeft lang donkerbruin haar en chocolade bruine ogen, ze draagt altijd simpele kleren die lekker zitten. Je zou haar nooit zien in een lange broek, tenzij het niet anders kan.
Extra: Ze houd van lezen helemaal geschiedenis boeken, ook drumt ze erg graag en speelt ook elektrische gitaar, ze zingt ook nog. Alleen het zingen laat ze nooit aan andere mensen horen, want ze is bang dat de mensen haar stem helemaal niet mooi vinden. Soms maakt ze ook haar eigen teksten voor de muziek die ze maakt.
Door: Unicorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:40 am

Ik kan niet op mijn eigen acc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:53 am

Love_Game! schreef:
Ik kan niet op mijn eigen acc.

wow hoe komt dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:56 am

Unicorn schreef:
Love_Game! schreef:
Ik kan niet op mijn eigen acc.

wow hoe komt dat?

Omdat mijn zus op haar acc zit op deze laptop en ik kan haar niet uitloggen :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:57 am

Love_Game! schreef:
Unicorn schreef:
Love_Game! schreef:
Ik kan niet op mijn eigen acc.

wow hoe komt dat?

Omdat mijn zus op haar acc zit op deze laptop en ik kan haar niet uitloggen Razz

Oke dat is vreemd lol Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 6:41 am

Naam: Jessica
Bijnaam: Jess
Leeftijd:17
Raakt verliefd op: Zayn (L)
uit. Jess heeft lang zwart krullend haar, een bleke huid en hagel witte tanden. Ze is best lang maar niet extreem lang. Haar lippen stift ze altijd bloed rood en ze heeft veel gevoel voor mode.
Inn: Jess is een lieve meid die gek is op muziek, jongens en feesten.
Extra. Jess komt uit Australië en heeft nog een 1ling zusje Lisa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 6:46 am

ik moet eten ik kom straks ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:42 am

Adoria word verliefd op Liam
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimewo feb 22, 2012 6:02 am

Maar wie doet welke jongen dan nog??xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimewo feb 22, 2012 6:08 am

angela 013 schreef:
Maar wie doet welke jongen dan nog??xd

Anders opent iemand anders hem ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitimewo feb 22, 2012 6:20 am

Love_Game! schreef:
angela 013 schreef:
Maar wie doet welke jongen dan nog??xd

Anders opent iemand anders hem ff.

Hoe bedoel je??Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een varhaallijn over 1d Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een varhaallijn over 1d   Een varhaallijn over 1d I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een varhaallijn over 1d
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: One-Direction-
Ga naar: