RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 White Vs Black (dendes)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:50 am

Paky vroeg aan Try of ze hem zo kon spreken. Ondertussen hielp ze hem met het helpen van haar zusje. Ze was best wel pissig geworden omdat haar zusje weer aan het zeuren was. Ze had niet zo veel zin om te praten met iemand.

Jeffrey kwam naar beneden en legte ondertussen samen met Dacota uit wat er nou precies is gebeurd. We kregen mooie complimenten van de anderen.

@ja maar ik kon hem zonet niet vinden :$ En ik heet Larissa ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:53 am

Paky vond het zeuren, maar Elena vond het dat ze Moons moet beschermen, soms leek het alsof haar zus dat niet echt deed. Ze zuchtte even en liet hun twee lekker kletsen. Paky begreep haar soms misschien echt niet. Elena was gewoon een meisje die bezorgd is om haar familie. Misschien begrepen ze dat niet goed. Eigenwijs stond ze op en voelde de pijn, maar dat deerde haar niet. Ze liep voorzichtig met haar been naar boven weg van haar zus en Try, ze had al in de gaten gekregen dat haar zus misschien een oogje op Try had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:56 am

try keek paky an en dan elena en hij wist genoeg en hij keek elena aan van als ik nu een preek kruijg durg jij dadelijk niet ook nog te beginnen en hij liep naar de keuken en hij wachte tot paky ook binnen was en hij sloot de deur en hij ging op een stoel zitten, oke brand los, zegt hij dan ergerent.

dacota luisterde, ik vind tot we vanacht daar binnen moeten toeslaan, eentje is gewond en dat is een zwakte voor hun, we moeten vanacht of morgen iets doen, zegt ze nadenkent
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:59 am

Larissa: oke Very Happy Oke hele domme vraag maar zoals ik nu begrijp heeft ielke groep zeg maar een soort hoofdkwartier? HAHA XD
~~

Toen Alice eindelijk bij de struiken was aangekomen stapte ze er door heen waardoor haar shirt er in bleef hangen, met een ruk probeerde ze haar shirt los te krijgen waardoor hij een gedeelte scheurde. Gelukkig was dat alleen de onder kant, een stukje stof bleef in de bosjes hangen maar ook dit boeide haar weer niet. Een vloekwoord wist net nog uit haar mond te ontsnappen terwijl ze met haar hand over haar laatste shirt heen ging. Alice was niet bepaald een rIijke Star en ze had dan ook niet veel kleding. De meeste kleding stukken van haar gingen stuk toen ze net zoals nu door de bosjes heen liep vanaf het veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:00 am

Paky liep Try achterna. "Ik wordt gek van Elena!" zei ze geïriteerd. "Ze zegt alleen maar dat wij beter op moeten letten en dat we niks moeten doen. Maar ik zeg je 1 ding. Ik weet wel wat ik doe. En wij moeten gewoon doen wat wij moeten doen. Dus luister niet naar haar. Ten zij je echt twijfelt luister dan wel gewoon. Ik ga zometeen ook met haar praten hoor. Maar ik wou ff dat je dit weet. Jij nog wat te vertellen dat ik moet weten?" zei ze allemaal tegen Try. "Maar je moet wel gewoon met haar blijven praten enzo over wat we kunnen verbeteren." zei ze daarna nog zacht.

Jeffrey was eigenlijk niet zo bezig met wat er was gebeurd. Het liefst wou hij weer gewoon doen waar hij zo straks me bezig was.

--
Een huis ja. Ze wonen apart hé
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:04 am

Elena was boven op haar kamer en had haar deur op slot gedaan zodat niemand binnen kon komen. Ze wist maar al te goed dat ze nu ook een preek kreeg van haar zus, wat zij eigenlijk heel on nodig vond. Ze liet zich op het bed vallen en uit haar zak pakte ze en dolk en keek er naar. Vaak had ze overwogen om een einde te maken , helemaal toen haar vader was omgekomen. Haar zus behandelde haar nog steeds als een klein kin den dat was ze zeker helemaal niet meer. Ze had een besluit genomen, ze zou niemand meer helpen. Vergeet het, als ze hulp nodig hadden moesten ze maar naar haar zus gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:06 am

jah een hui voor de stars allenmaal samen en een voor de moons
-----

try keek paky aan en knikte hij had gedacht tot hij een preek ging krijgen en hij keek haar aan, oke, en ik hoef niks meer kwijt zegt hij, en hij liep naar de deur en deed hem open en hij bleef staan en keek om, vraag me alleen nooit meer om weg te gaan sist hij en dan loopt hij de keuken uit en hij ging op een drafje naar boven en hij ging zijn kamertje in en deed zijn deur dicht en dan het hangslot er op en hij zette nog een stoel voor de deur en hij deed alles uit alleen zijn naamplaatje niet en zijn spijkerbroek en hij kroop in de hangmat hij was moe dood moe.

dacota keek de rest aan die niet veel zei net als jeffrey en ze was zelf ook stil, ze moesten toch iets doen of juist niet,
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:11 am

Oke, dan is alles duidelijk XD
~~

'Op to the houseeeee' sprak de stem van Alice, met grote stappen liep ze terwijl ze nog steeds haar shirt beet had door. Zachtjes begon ze iiets te murmelen, een beetje te mompelen. Van alles wat nergens op sloeg maar ze was toch alleen. Haar ogen straalden van blijd schap, ze voelde zich heerlijk als ze zo vrij was. Ze voelde zich heerlijk als de wind zo door haar haren heen waaide. Dat vond ze echter heel erg fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:11 am

Dat bedoelde ik ja ;)
--
Paky was best wel opgelucht dat ze dat zo had verteld. Ze pakte een glas water en liep naar boven. Ze ging weer muziek luisteren. Haar deur had ze eigenlijk nooit op slot. En nu ook niet. Ze wou het liefst met Elena praten. Maar dat ging niet altijd zo soepel. Ze moest haar nu gewoon rustig laten. Straks zou ze rustig met haar praten.

Jeffrey zei dat hij weer naar boven ging en ging weer op zijn laptop allemaal dingen bestellen. Hij kwam een mooi zak pistool tegen. Hij bestelde hem meteen. "Die moet ik echt hebben" mompelde hij in zich zelf. Hij riep naar beneden dat hij een vet pistool had gevonden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:14 am

Elena zuchtte en bleef staren naar de plafond, haar been deed zeer, maar probeerde de pijn gewoon te vergeten eigenlijk. Even zuchtte ze, ze schudde haar hoofd even en stond op en liep naar het raam en deed het open en keek naar buiten. Een zucht ontsnapte uit haar mond en staarde naar de lucht. Het had hele mooie wolken die voorbij dreven. "Ooh... Vader" kwam er zacht uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:16 am

try lag nog een tijdje na te denken aan de gebeurtenissen terwijl hij langzaam heel langzaam in slaap viel en niet veel later begon de nachtmerrie van hem weer en hij begon zachtjes te mompelen en te draaien in zijn slaap

dacota hoorde jefrey boven, en ze zuchte, mannen en hun speeltjes dacht ze en ze ging op de bank liggen, als je na beneden komt kan ik ook kijken, mijn been moet rusten, rowpt ze naar hem, ze was toch wel benieuwt er naar, jeffrey haalde altijd wel coole dingen uit op internet,
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:19 am

Elena zuchtte en een preek geven aan Try had geen zin eigenlijk, ze zuchtte. Ze had hem niet eens bedankt dat hij haar been had verbonden, ze deed haar deur op slot en liep uit hara kamer naar Try's. Ze bgeon op zijn deur te bonken. Hopelijk dacht hij niet dat ze een preek ging geven, want dat was nu niet zo. Al verdiende hij misschien een beetje van wel. Ze moest het niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:21 am

Paky was wat aan het rommelen in haar kamer. Ze was de meubels die ze had aan het verplaatsen. Ze wou alles weer anders aan pakken. Ze doet gewoon wat zij wilt.Wat het beste is voor haar. En niemand zal haar tegen houden. Ze wou een frisse neus halen samen met Elena. Ze liep haar kamer af. En toen kwam ze haar al meteen tegen. Ze vroeg of ze mee ging een wandeling maken

Jeffrey was nog een beetje aan het rond kijken op het internet. Er was niet zo veel bij gekomen. Hij liep met de laptop naar beneden en liet de pistool aan Darcota zien. En hij vroeg wat zij er van vond. Hij ging naast haar zitten.


Laatst aangepast door Love_Game! op di feb 21, 2012 2:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:22 am

Alice kwam al snel bij het huis aan, haar glimlach op haar gezicht verdween meteen. Een zucht liep over haar lippen heen terwijl ze de deur beet pakte en hem langzaam open duwde. Voor de eerste keer deze dag zette ze haar voet weer naar binnen toe. Ze was er al 3 of zelfs al 4 dagen niet geweest. Ze zwierf maar een beetje rond, op het veld en op meerdere plekken in de buurt waar ze gewoon even tijd voor zich zelf kon hebben. Voorzichtig deed ze de deur achter haar dicht, maar dat ging haar niet echt goed af door dat de deur uit haar handen viel en dus met een klap dicht sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:22 am

try sliep te vast en hij woelde heen en weer en zijn gemompel werd steeds harder tot schreeuwens toe. hij had de deur goed afgesloten dad deed hij altijd als hij ging slapen, hij wilde niemand lastigvallen als hij weer eens droomde, want in zijn droom kreeg je hem niet wakker en hij deed van alles slaan trappen schreeuwen.

ik moet even na de winkel ninnen kwartiertje weer on.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:25 am

Opeens hoorde Elena geschreew, het was weer aan de gang. "TRY!!!" riep ze luid en probeerde de deur te openen, wat niet lukte natuurlijk omdat het vast zat. Ze hem een paar keer zo gezien toen ze erg jong waren. Het was haar nooit echt gelukt op hem te kalmeren eigenlijk, maar ze gaf het nooit op. "Try!! Kom uit die nachtmerrie" riep ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:28 am

"Elena!" riep ze. "Elena doe rustig" zei ze kalm "Je weet dat er nu niks bijzonders gebeurt. En je krijgt hem niet wakker." zei ze rustig. Ze probeerde haar zusje te kalmeren. Opeens hoorde ze een knal. "Oke dat heb ik dus nog nooit gehoord." zei ze toen een beetje geschrokken. Ze had een sleutel van alle kamers. Maar liever gebruikte ze die niet. "Try? Gaat het? Wordt waker alsjeblieft!" riep ze. Ze keek Elena aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:35 am

Elena zag dat haar zus opeens bij haar was en ging meteen naar binnen, ze hoorde hoe haar zus naar haar riep en slikte,, ze beet onopvallend op haar liep. "Try kom uit please, kom terug" zei ze tegen Try, ze keek van haar zus naar Try en weer terug. Ze voelde haar hart bonzen. Ze liep dichter naar Try toe. "Try word wakker, je kan het word wakker Try" riep ze naar hem steeds. Ze as bezorgd om Try helemaal als hij zulke nachtmerrie's had, ook al was ze nooit achter gekomen waar die nachtmerrie's echt over ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:36 am

Ik moet ook gaan. Mischien kom ik straks nog en anders vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:37 am

Ik ga alweer, sorry.. Maar ik moet van mijn ma even in beweging :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:38 am

Love_Game! schreef:
Ik moet ook gaan. Mischien kom ik straks nog en anders vanavond.

Ik kom vanavond niet meer,, want mijn pa is vandaag jarig.. dus ik ben alleen vandaag even online en daarna pas morgen weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:38 am

Unicorn schreef:
Love_Game! schreef:
Ik moet ook gaan. Mischien kom ik straks nog en anders vanavond.

Ik kom vanavond niet meer,, want mijn pa is vandaag jarig.. dus ik ben alleen vandaag even online en daarna pas morgen weer


GEFELICITEERD!!! Oh oke is dat erg? Morgen hebben we nog een dag ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:39 am

Ja, dus we moeten gewoon niet te veel reageren hier xd zo kan ik ook nog goed alles lezen en natuurlijk de anderen ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:50 am

oke, ik schrijf nog even een stukje

try hoorde niks van de meiden en hij schreeude zijn longen zowat uitzijn lief en hij draaide heen en weer en hij viel uit de hangmat maar daar reageerde hij heemaal niet op en hij kreeg zijn eigen pistool in zijn handen die op de grond lag en dat was slecht hij voelde het wapen en hij wilde zich er mee verdedigen en hij schoot met het pistool door de kamer en wonder boven wonder raakte hij de 2 meiden niet, maar try stond op en schreeuwde het nog eens uit maar dan zakt hij weer langzaam ineen op de grond, zijn nagt merrie was voorbij, en niet veel later schrok hij habbent naar adem wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:54 am

Elena schrok toen ze Try tekeer zag gaan, ze moest zich ontwijken van de schoten wat ook gelukkig lukte en zag dat haar zus ook niks mankeerde. Opeens lag hij op de grond en ze knielde meteen naast hem neer. "Gaat alles goed Try" zei ze zachtjes en ze keek naar hem. Ze wende naar haar zus en keek toen terug naar Try die naar adem hapte. Hij was geschokt dat was meteen te zien. "Alles is oke Try, doe rustig" zei ze tegen hem. In haar ogen voelde alsof ze opeens de derde wiel begon te worden. Langzaam stond ze op en keek naar haar zus. Try was nu wel eigenlijk in goede handen dus had hij haar toch niet nodig. haar zus zou hem wel gezelschap houden even. Ze wende zich even nog naar Try toe en schonk hem een zwakke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





White Vs Black (dendes) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
White Vs Black (dendes)
Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: