De meiden RPG-site.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

White Vs Black (dendes)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Love_Game!

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 18

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:03 pm

Feniks schreef:
20 :oops:
maar ik rpg graag en ik zit al vanaf mijn 16 op gsm, toen was dat nog heel actief al die mensen die rpgde

een hollandse herder.

Oh oke! Leuk toch? ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:04 pm

Bella schreef:
Feniks schreef:
20 :oops:
maar ik rpg graag en ik zit al vanaf mijn 16 op gsm, toen was dat nog heel actief al die mensen die rpgde

Ohw, IK VOEL ME JONG, IK BEN 13 ? hahaha XD Maar word over 6 week 14 HAHA XD

Ik voel me hellemaal jong ik ben pas 11 en over 3 maanden 12
Profiel bekijken
Feniks

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:07 pm

haha niet erg.
maar ik rpg gewoon graag dus waarom zou ik het niet doen.

maar er moeten nog meeer mensen meedoen:P
Profiel bekijken
Bella

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:10 pm

Feniks schreef:
haha niet erg.
maar ik rpg gewoon graag dus waarom zou ik het niet doen.

maar er moeten nog meeer mensen meedoen:P

Inderdaad.
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:10 pm

Ja. Anders gaan wij huilen en dan gaan wij naar mammie :P
Profiel bekijken
Bella

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:12 pm

Love_Game! schreef:
Ja. Anders gaan wij huilen en dan gaan wij naar mammie Razz

Mijn mamma is aan het werk?? XD
Profiel bekijken
Feniks

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:12 pm

hahaha

maar ik wil dadelijk als de pups weg zijn en ik weer on kom toch langzaam beginnen, misschien tot later mensen nog inspringen
Profiel bekijken
Bella

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:13 pm

Feniks schreef:
hahaha

maar ik wil dadelijk als de pups weg zijn en ik weer on kom toch langzaam beginnen, misschien tot later mensen nog inspringen

Oke

- als ik even weg ben ben ik mijn cavia's aan het pesten Embarassed
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:14 pm

Bella schreef:
Love_Game! schreef:

HAHAHAHAHAHAHA Uuh. Dan gaan we naar onze pappie toe

@Feniks. Is goed hoor. Dat is ook wel leuk ;)
Profiel bekijken
Bella

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:15 pm

Love_Game! schreef:
Bella schreef:
Love_Game! schreef:
Ja. Anders gaan wij huilen en dan gaan wij naar mammie Razz

@Feniks. Is goed hoor. Dat is ook wel leuk Wink

Die is ook aan het werk :c en zussie is op school :c Alleen cavia's, vissjeeeeee en hondjes and myyy :C
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:19 pm

Bella schreef:
Love_Game! schreef:
Bella schreef:
Love_Game! schreef:

@Feniks. Is goed hoor. Dat is ook wel leuk ;)

Die is ook aan het werk :c en zussie is op school :c Alleen cavia's, vissjeeeeee en hondjes and myyy :C

Grrrr. Oma
Profiel bekijken
Unicorn

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:24 pm

Naam: Elena Jenkins
Bijnaam: EJ (Ze word meestal zo genoemd door haar mede kameraden)
Leeftijd: 16
Innerlijk: Lief, aardig, erg zorgzaam, soms eigenwijs en bijdehand. Ook is ze slim en heeft altijd een oplossing voor alles als er problemen zijn. Laat je niet verleiden door haar leeftijd want ze kan heel goed vechten. Sommige van haar kameraden behandelen haar nog steeds als een kleinkind die ze moeten beschermen, maar dat wil ze niet. Ze wil niet als een klein kind behandeld worden, ze wil behandeld worden net als ieder ander. Ze brengt zichzelf nooit in de problemen, meestal moet ze juist de anderen uit de problemen halen en dat is volwassen voor een kind van zestien jaar. In gevechten kan ze meedogenloos zijn, hard, ijskoud, kil en erg fel.
Verleden: Elena is geboren in de bende Moon, haar vader is de leider van de Moons en houd erg veel van hem. Haar moeder was overleden toen ze geboren werd en dus werd ze opgevoed meer door haar vader en haar zus, maar op haar negende jaar stierf haar vader in het gevecht en werd haar zus de nieuwe leider van de Moons Toen ze vijf werd ontmoette ze Try en zij verzorgde hem hele tijd. Ze ging niet weg van zijn zijde ook toen die weer bijgekomen was, ze was de enige die hem steeds probeerde te kalmeren en zeggen dat ze hem niks deden. Gelukkig na een tijdje was alles oke. Ook al schelen ze vier jaar van elkaar ze mag Try erg graag, meer zelfs dan dat eigenlijk. Stiekem is ze verliefd op hem, maar dat wil ze niet aan hem laten zien.
Uiterlijk: Heeft lang mooi donker rood haar, hele heldere blauwe ogen, lippen rood als rozen, haar huid is ze wit als sneeuw. Je zou denken dat ze een beetje op sneeuwwitje leek, maar dat is niet zo. Ze draagt altijd hele makkelijke en comfortabele kleren, meestal broek, shirts enz. Heel zelden doet ze een riok aan of een jurk. Als ze naar buiten gaat heeft ze een zwarte mantel om haar heen.
Bende en Rang: Moons. Het zusje van de Leider
Sterke en zwakte punten: Elena is er goed in verzorgen, vechten en plannen maken, haar moons familie natuurlijk helemaal haar broer en Try.
Extra: Elena kan goed met revolvers, Pijl& Boog en dolken over weg. Wat de meeste niet weten is dat ze heel mooi kan zingen, maar ook de harp, alt viool eb piano spelen. Alleen laat ze dat nooit zien of horen aan de anderen dat ze het kan.
Door: Unicorn

Laatst aangepast door Unicorn op ma feb 20, 2012 10:55 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijken
Feniks

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:34 pm

fiona de leider is zelf pas 20 dus dat zou ik niet doen
en als je 16 bent zal try misschien verlieft op je worden maar niet als je 14 bent Embarassed

en als larissa het wil maag je misschien haar zusje zijn, Razz
Profiel bekijken
Unicorn

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:35 pm

Feniks schreef:

euhmm okde dan is ze zijn zusje xD even aanpassen
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:37 pm

Ik vind het goed hoor ;)
Profiel bekijken
Feniks

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:38 pm

oke we gaan zo beginnen

er mogen ook dubbel rols gedaan worden, het liefst een tegenovergestelde van wat je nu als bende hebt zo krijgen we wat meer stars en een gelijke verdeling, want er i maar 1 star nu
Profiel bekijken
Unicorn

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:39 pm

Feniks schreef:
en als je 16 bent zal try misschien verlieft op je worden maar niet als je 14 bent Embarassed

en als larissa het wil maag je misschien haar zusje zijn, Razz

Zo heb aangepast Smile)
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:39 pm

Met dat soort dingen kan ik niet omgaan. Ik focus me dan op 1 groep en als ik ze allebij moet doen word het een knoeipot :P
Profiel bekijken
Unicorn

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:40 pm

Love_Game! schreef:
Met dat soort dingen kan ik niet omgaan. Ik focus me dan op 1 groep en als ik ze allebij moet doen word het een knoeipot Razz

Same here, Feniks ik heb al vaker in je rpgs gespeelt, maar deze keer wil ik me echt focussen op een bende
Profiel bekijken
Bella

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:41 pm

Feniks schreef:
oke we gaan zo beginnen

er mogen ook dubbel rols gedaan worden, het liefst een tegenovergestelde van wat je nu als bende hebt zo krijgen we wat meer stars en een gelijke verdeling, want er i maar 1 star nu

Hmm. Ik ben niet de beste in dubbelrollen.. EN DAN MOET IK ALWEER 1TJE UITTYPEN. haha XD

- Als het moet wil ik best wel DB doen..
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:43 pm

Bella schreef:
Feniks schreef:
oke we gaan zo beginnen

Hmm. Ik ben niet de beste in dubbelrollen.. EN DAN MOET IK ALWEER 1TJE UITTYPEN. haha XD

- Als het moet wil ik best wel DB doen..

Ik wil pas db doen als ik me echt goed kan concentreren op de eerste en mischien il ik dan in de loop van de rpg een 2e erbij
Profiel bekijken
Feniks

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:44 pm

ik zet het er bij,
oke dan laten we het even gewoon bij een rol Wink hopen tot nog meer komen en ook stars zullen maken
en we beginnen

Try lag in zijn hangmat hij had een kast tot zijn kamer omgebouwd, ze hadden niet zo veel plek en hij had toch niet veel ruimte nodig,en ondangs de kleine ruimte het was er wel een zooitje. hij staarde naar het plafon en luisterde naar de geluiden van buiten zijn kamertje, de zon was al op dat had hij gezien, maar hij had geen zin om uit zijn kamer te komen, hij had weer slecht geslapen, maar zijn maag dacht er anders over want die knorde nogal.
Profiel bekijken
Love_Game!

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:49 pm

Paky zat in haar kamer.Ze was weer bezig met nieuwe plannen aan het bedenken voor als ze onverwacht bezoek kregen van de Stars. Je moet alijtd voorbereid zijn. Ze had weer nieuwe plannen voor iedereen een nieuw schema. "Zo laat ik ze maar gaan uitdelen" zei ze toen heel verzekerd tegen zich zelf. "JONGENS" riep ze heel hard. Ze wachtte op een antwoord. Niemand reageerde echt dus ging ze ze maar apart uitdelen. Ze begon bij Try. Ze klopte op de deur. "Mag ik binnen komen?" vroeg ze heel rustig. Ze zette de deur op een kiertje.
Profiel bekijken
Unicorn

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:53 pm

Elena lag lekker te slapen in een hangmat. Ze had wel een bed, maar daar sliep ze zelden in. De zon scheen fel op haar gezicht en kneep even met haar ogen stijf op elkaar, langzaam deed ze haar ogen open en keek naar de felle zon die hoog boven stond, ze rekte zich even goed uit en sprong toen uit haar hangmat en belande zo op de grond. Haar hangmat was tien centimeter van de grond verwijderd. Rustig deed Elena haar pyjama uit en liep naar haar kast. Ze deed de kast open en keek welke kleding ze aan zou doen, ze pakte toen skinny jeans en een trui met een capuchon erop. Ze dumpte de kleding op haar bed en deed een la open en pakte een bijpassend bh, onderbroek en sokken. Rustig pakte ze haar badjas en wikkelde dat om haar zelf heen, ze liep haar kamer uit en ging naar de badkamer. Eenmaal in de badkamer deed ze de deur achter zich dicht en op slot. Ze hing haar badjas op een soort van haaje n stapte de douche cabine in althans wat er op leek. Ze deed de kraan open en een straal van ijskoud water kwam eruit. Rustig deed ze een beetje hete water erbij en ging zich pas wassen toen het de juiste temperatuur had.

of: Larissa mag ik je zusje zijn Smile

Laatst aangepast door Unicorn op ma feb 20, 2012 10:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Bella

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   ma feb 20, 2012 10:53 pm

Stapje voor stapje liep er een tenger en lang meisje over een gras veldje heen, dit was de plek waar dit meisje graag naar toe vluchtte wanneer alles haar in de stad even allemaal te veel was. Echt aan haar groep gehoorzamen deed ze ook niet bepaald goed. Een zucht rolde over de lippen van haar heen, van het meisje Alice. Ern wind vlaag zorgde ervoor dat haar korte haren naar achteren werden gezwiert en de helft in haar gezicht te recht kwam. Meteen spugde ze een haar uit die daarbij in haar mond te recht kwam. Met een snelle en soepele beweging haalde ze de haren uit haar gezicht waarbij ze haar ogen dicht kneep. Met nog steeds haar ogen gesloten en haar korte losse haren in haar handen zette ze een stap voor zich uit waarbij ze met een harde knal tegen een grote eikenboom op botste. Een hoge gil wist net uit haar mond te ontsnappen toen ze haar ogen opende, toen pas had ze door dat ze dood leuk tegen een grote boom aan was gelopen. Voorzichtig verplaatste ze haar voeten iets verder naar achteren. Even opende ze haar mond, opnieuw. Van plan om iets te zeggen, maar toen haar lippen woorden formde kwam er helemaal niks uit. Ten slotte liet ze het er maar bij, ze liet haar mond langzaam dicht vallen terwijl ze haar lichaam op de grond liet zakken. Tussen de duizende gras sprietjes die vrolijk in de wind heen en weer dansde met een aantal bloemetje er tussen. Een glimlachje sierde haar lippen toen ze een vogel hoorde, dat was al tijden geleden dat ze zo iets had gehoort. Het geluid van de vogel sprak haar aan. Haar lichaam viel langzaam in het gras neer, toen ze in het gras lag sloot ze haar ogen voorzichtig. Nog steeds bleef ze luisteren naar de vogel die af en toe eens een geluidje maakte. Een prachtig geluidje vond ze het zeker wel, hier van werd ze even rustig maar niet lang. Alice is altijd al een stuiter kont geweest dus straks, niet heel ver meer weg zal ze alweer foetsie zijn van dit rustige grasveldje waar ze even op lag. ‘Hmmp’ murmelde ze nog even zachtjes er achter aan terwijl ze bleef luisteren. In amper een minuut tijd veerde ze meteen alweer overeind en opende ze haar ogen. ‘genoeg’ zei ze met een vrolijke glimlach op haar mond terwijl ze overeind krabbelde en weer met de bijde voeten de grond aan raakte.

~~
ik ga zo, heb knallende koppijn.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   

White Vs Black (dendes)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: