RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. Empty
BerichtOnderwerp: Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.   Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:55 pm

Gewoon, ik ben niet zo iemand die vol op de hele dag achter de laptop zit, misschien als ik ziek ben (dan ook nog niet eens zo heel veel) maar voor de rest is het een uurtje per dag. IEn zelf vind ik dat nog al irritant aangezien ik dan straks alles weer en weer moet terug lezen. Verwacht dus maar niet te veel dat ik vaak online ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.   Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:58 pm

oke
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.   Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:20 am

Ja je moet het zelf weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.   Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:23 am

Bella schreef:
Gewoon, ik ben niet zo iemand die vol op de hele dag achter de laptop zit, misschien als ik ziek ben (dan ook nog niet eens zo heel veel) maar voor de rest is het een uurtje per dag. IEn zelf vind ik dat nog al irritant aangezien ik dan straks alles weer en weer moet terug lezen. Verwacht dus maar niet te veel dat ik vaak online ben.

IK vind het heel erg jammer dat je je niet thuis voelt op deze site.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Monster.

Monster.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Nergens.

Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.   Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. I_icon_minitimedo maa 01, 2012 7:23 pm

Dat is te begrijpen, het leven bestaat niet alleen uit computeren. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.   Ik denk niet dat deze site wat voor mij is. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik denk niet dat deze site wat voor mij is.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vol of niet vol?
» Waarom heet dit onderdeel pokemon? :$

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: SPAM! :: Spam!-
Ga naar: