RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorbeeld van uitgebreide invullijst

Ga naar beneden 
+7
chocolate.candy
FlyingxAngel
Feniks
Unicorn
Love_Game!
angela 013
Admin-Marloes
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hamster-Girl

Hamster-Girl


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 20-02-12
Woonplaats : In de kooi die ik m'n kamer noem.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 3:40 am

MAIL ME ALS JE HET WIL LENEN NIET ZOMAAR LENEN EN ZEGGEN DAT JE HET ZELF BEDACHT HEBT
Personage 1 (Onder de streep hoort bij een bepaalde rpg):

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Displaypicture?imageid=33709008&large=1

Naam: Rudna Diana Grey
Roepnaam: Rudy
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Picca, ze draagt vaak een strikje in haar haar en heeft helemaal geen tatooages.Haar haar zit meesatal in twee staarten en ze draagt vaak een kort speels rokje met een gekleurd hemptje.
Innerlijk: Rudy is een lief, zorgzaam maar onhandig meisje.Ze wil je wel helpen maar je hebt grote kans dat het mis gaat doordat ze struikelt of ergens vanaf valt.Ze zal altijd haar best voor je doen maar of het lukt is de vraag.Als je haar waardeerd om hoe ze is zal ze je altijd heb je een heb je een goede vriendin aan haar.
Extra: Rudy is redelijk goed met make-up.Ze heeft een vigagie cursus gedaan en weet dus alles van make-up, smink en flim make-up.
Door: Myra aka myra4fasion/Hamster-Girl
----------------------------------------------
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect): Lid van de stars.
Sterkste en zwakste punt: Haar sterkste punt is dat ze je altijd zal helpen en nooit laten vallen.Haar zwakste punt is dat ze snel bang is, ze durft niemand iets te doen.


Laatst aangepast door Hamster-Girl op za maa 03, 2012 4:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamster-Girl

Hamster-Girl


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 20-02-12
Woonplaats : In de kooi die ik m'n kamer noem.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 3:57 am

MAIL ME ALS JE HET WIL LENEN NIET ZOMAAR LENEN EN ZEGGEN DAT JE HET ZELF BEDACHT HEBT
Personage 2:

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Displaypicture?imageid=33784096&large=1

Naam: Mathijs Brown
Roepnaam: Gewoon Mathijs.
Leeftijd: 19
Uiterlijk: Picca, hij heeft gemiddeld elke dag een normaak t-shirt aan en een spijkerbroek.Z'n haar zit warrig doordat hij er nooit iets mee doet.Hij draagt vaak een simpel paar sneakers en heel soms een pet.Een pak is voor hem een groot taboe doordat het te kakkerig is.Naar een eindfeest zal hij daarom hoogstens een blous dragen.
Innerlijk: Mathijs is erg druk en word vaak boos, ook is hij niet echt een lieve jongen zal ik maar zeggen.Hij kan er niet tegen als je zeurt, niet doet wat hij zegt of z'n idee afwijst.Hij wil dus altijd z'n zin en zal dat ook krijgen.
Extra: Ondanks dat Mathijs lomp grof en vaak onaardig is heeft hij ook een andere zijde.Hij kan heel mooie gedichten schrijven.Niemand weet hiervan omdat hij zich er erg voor schaamt.
Door: Myra aka Hamster-Girl


Laatst aangepast door Hamster-Girl op za maa 03, 2012 4:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamster-Girl

Hamster-Girl


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 20-02-12
Woonplaats : In de kooi die ik m'n kamer noem.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 4:34 am

MAIL ME ALS JE HET WIL LENEN NIET ZOMAAR LENEN EN ZEGGEN DAT JE HET ZELF BEDACHT HEBT
Personage 3:

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Displaypicture?imageid=33793253&large=1

Naam: Jhon Kenneth Doman
Roepnaam: Jhon
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Picca, vaak met een blousse.Hij heeft ook een oorbel in z'n rechter oor.Hij draagt vaak een linnen broek en heeft een tattoo op z'n borstkas met een tekst: I'm myself.I'm perfect myself.Do you hate me?Go away!
Innerlijk: Jhon is heel aardig en ook een goed gesprekspersoon.Hij praat over alles mee en gaat ook gerust mee winkelen.Je kan erg met hem lachen en hij zal je ook nooit iets doen.Hij zal je juist goede raad geven en helpen.
Extra: Jhon is stiekem homo.Hij is nog niet uit de kast gekomen omdat hij bang is om afgeslagen te worden.Hij is ook niet bepaald sterk dus daar moet je niet op rekenen.
Door: Myra aka myra4fasion/Hamster-Girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamster-Girl

Hamster-Girl


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 20-02-12
Woonplaats : In de kooi die ik m'n kamer noem.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 8:11 am

MAIL ME ALS JE HET WIL LENEN NIET ZOMAAR LENEN EN ZEGGEN DAT JE HET ZELF BEDACHT HEBT
Personage 4:

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Displaypicture?imageid=33844675&large=1

Naam: Briannette Stockwood IV
Roepnaam: Brianne
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Picca, naar niet altijd met die kleren dat draagt ze alleen met carnaval.Normaal draagt ze een adidas vestje met donkerblauwe pumps.Ze draagt ook vaak korte jurkjes en zal nooit een jurkje tot haar knie aantrekken.Vaak heeft ze ook een knalroze puch-up BH.
Innerlijk: Brianne best arrogant.Ze doot vaak onaardig tegen niet-populaire mensen.Tegen jongens is ze heel aardig en ze flirt met iedereen die ze knap vind.Dit is vaak wel irritant voor andere meiden omdat ze er nooit op let of de jongen al bezet is.
Extra: Brianne is best rijk.Ze heeft alles wat ze wil ook een chiwawa.Hij heet Pojih en is 1 jaar.Hij word altijd vertroettelt en draagt vaak ook een shirtje.
Door: Myra aka myra4fasion/Hamster-Girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamster-Girl

Hamster-Girl


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 20-02-12
Woonplaats : In de kooi die ik m'n kamer noem.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 9:05 am

MAIL ME ALS JE HET WIL LENEN NIET ZOMAAR LENEN EN ZEGGEN DAT JE HET ZELF BEDACHT HEBT
Personage 5:

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Displaypicture?imageid=33848352&large=1

Naam: Lola Yhama
Roepnaam: Gewoon Lola
Leeftijd: 20
Uiterlijk: Picca, ze heeft een japans uiterlijk en draagt vaak apparte jurkjes.Ze draagt ze in vele kleuren en draagt dan ook vaak haar haar appart.Ze compineerd het met ballerina's in felle kleuren.
Innerlijk: Lola is heel lief en verlegen.Ze durft niet te praten tegen jongens omdat ze dan vaak moet blozen.Ze hoeft ook niet altijd een vriendje dus heeft er geen problemen mee dat ze niet zo veel met jongens praat.
Extra: Lola heeft veen lieve grote broer Tyren.Hij is al 25 en woont dus op z'n eigen.Jammergenoeg woont hij in America dus ziet ze hem bijna nooit.
Door: Myra aka myra4fasion/Hamster-Girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamster-Girl

Hamster-Girl


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 20-02-12
Woonplaats : In de kooi die ik m'n kamer noem.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 8:09 pm

MAIL ME ALS JE HET WIL LENEN NIET ZOMAAR LENEN EN ZEGGEN DAT JE HET ZELF BEDACHT HEBT
Personage 6:

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Displaypicture?imageid=33850230&large=1

Naam: Luciënnega Hartwood
Roepnaam: Lucy
Leeftijd: 15
Uiterlijk: Picca, ze is een albino.Het bijzondere is dat ze niet blind is.Ze is redelijk klein, maar 1.65cm.Omdat ze zo klein is draagt ze vaak pumps of styletto's.Niet van die standaard dingen maar leuke apparte versies.Daarboven draagt ze soms vaak een spijkerbroek en een topje.
Innerlijk: Lucy is heel stil en zegt nooit wat.Ze zit altijd alleen en kan het met meiden echt niet vinden.Met jongens vind ze het leuker omdat hun vaak aardiger zijn.Dit maakt de meeste meiden heel jaloers.Verder is ze ook best slim.
Extra: Lucy heeft een talent zingen.Van opera tot rap, ze kan het.Ze vind het heerlijk om te zingen maar is bang om ermee gepest te worden.
Door: Myra aka myra4fasion/Hamster-Girl
Terug naar boven Ga naar beneden
.::lalo::.




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 24

Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 16, 2012 9:44 am

angela 013 schreef:
Lieve schat.
Zoveel typ ik nietXD
Ik wilde het gewoon makelijk hoduen zoals die lijstjes op gsm maar dan utigebreid schrijven.xd


Ik typ soms te veel.
Maar dan moet ik slapen en ga de volgende dag verder en dan weet ik niet meer wat ik de avond ervoor heb getypt -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorbeeld van uitgebreide invullijst
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: Rollen :: personages-
Ga naar: