RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 {RPG} Old Mythe''s

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:08 pm

NIET STELEN, BLUB

Sommige mensen zeggen dat liefde bedrog is, liefde op het eerste gezicht is bedrog, van mensen houden is bedrog. Sommige mensen zeggen dat andere wezens bedrog is, allemaal mythes. Maar anderen weten wel beter, onder ons leven weerwolven en vampieren. Misschien zelfs nog wel meerdere wezens. 1 groot verband maar er is niks zeker, elke dag wanneer er iemand over straat heen loopt is er een kans, een kans om een vampier of een weerwolf te ontmoeten. Een kans om doód te gaan.

Een eeuwen oude mythe spreekt over een groep, een groep tieners met onder hun een weerwolf en een vampier. Wanneer er ook maar een mens achter komt word die gemarteld, ge doód dus. Langzaam begint het verhaal uit te lekken, de mensen in deze oude groep beginnen een vermoeden te krijgen. Een vermoeden dan de mythes over vampieren en weerwolven waar zijn, dan komt er een groot gevaar op de loer te liggen. Een zware keuze voor de wezens, of zullen hun vriend(in) zelf de doód toe brengen of geest uit 1 van de eeuwen oude mythes doet dat. Een zware keus. Een keus waar goed over na moet gedacht worden. De mensen raken in een groot web verstrikt, er is geen andere uit weg meer. Het is de dóod, de dóod die hun binnenkort ten einde gaat maken. Hoe zullen zij alle geheimen onrafelen? zullen ze merken dat de oude mythes waar zijn? Misschien zullen ze zelf wel een wezen worden, dat vinden we allemaal uit in deze ORPG.
~~
Heel kort even1 regel: deze RPG draait dus niet alleen OM LIEFDE, nee totaal niet. Het draait om vriendschap en de dóod.
~~
MEIDEN 2/2 volllll
JONGENS 1/2

MENS 1: ALICE :VROUW : DOOR BELLA AKA SASHA
MENS 2:
VAMPIER: Micheal
WEERWOLF: SHADE : VROUW



Laatst aangepast door Bella op di feb 21, 2012 1:29 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:09 pm

Haha niet stelen :P Dat is alleen bij gSm.

Maar ik doe niet mee D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:11 pm

Love_Game! schreef:
Haha niet stelen Razz Dat is alleen bij gSm.

Maar ik doe niet mee D:

Echt niet schat, ik deed vaak genoeg mee aan zulke site's en dan zag ik niet veel later MÍJN Verhaallijnen terug op gSm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:12 pm

Bella schreef:
Love_Game! schreef:
Haha niet stelen :P Dat is alleen bij gSm.

Maar ik doe niet mee D:

Echt niet schat, ik deed vaak genoeg mee aan zulke site's en dan zag ik niet veel later MÍJN Verhaallijnen terug op gSm.


Oh hee! Ik snap je al. Nee ik was vergeten dat je deze naar gSm kunt doen ja. Maar we moeten gewoon afspreken dat we ze niet gaan stelen ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:14 pm

Love_Game! schreef:
Bella schreef:
Love_Game! schreef:
Haha niet stelen Razz Dat is alleen bij gSm.

Maar ik doe niet mee D:

Echt niet schat, ik deed vaak genoeg mee aan zulke site's en dan zag ik niet veel later MÍJN Verhaallijnen terug op gSm.


Oh hee! Ik snap je al. Nee ik was vergeten dat je deze naar gSm kunt doen ja. Maar we moeten gewoon afspreken dat we ze niet gaan stelen Wink

Er komen genoeg bezoekers op zo'n site dus ik zet het er altijd boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:30 pm

Oeeehh.. IK wil wel meedoen Mb Weerwolf

Shade
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:31 pm

Unicorn schreef:
Oeeehh.. IK wil wel meedoen Mb Weerwolf

Shade

Oke Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Martina_itsme

Martina_itsme


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Apeldoorn

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:25 pm

Oeeh! Ik wil meedoen als jongen vampier (:

Micheal
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:28 am

Martina_itsme schreef:
Oeeh! Ik wil meedoen als jongen vampier (:

Micheal

Goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{RPG} Old Mythe''s Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Old Mythe''s   {RPG} Old Mythe''s I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{RPG} Old Mythe''s
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: