RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bestaande rollen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:05 pm

te ingewikkelt denk ik ook

ooh marloes ikke doe denk ik mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:44 pm

Ik ga er denk ik een maken over piraten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:40 pm

Feniks schreef:
hey leuk bella XD
------

ik wil graag nog een rpg van maken maar daar moeten wel wat mensen aan meedoen.
dus mijn vraag is eerst waar willen jullie een rpg van

vb

piraten
star wars.
ect

Ik vindt die bendes wel leuk :P Maar ik wil ook een keer over csi doen alleen dat lijkt me wel moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:38 pm

hey leuk bella XD
------

ik wil graag nog een rpg van maken maar daar moeten wel wat mensen aan meedoen.
dus mijn vraag is eerst waar willen jullie een rpg van

vb

piraten
star wars.
ect
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:50 pm

Feniks: die spirit hearts ofzo heb ik een keertje op gSm met een 1 of andere Eline gedaan met jou. XD
~~
Dit is een RPG Van mij, DUS NIET STELEN
~~
OLD MYTHE''S
Sommige mensen zeggen dat liefde bedrog is, liefde op het eerste gezicht is bedrog, van mensen houden is bedrog. Sommige mensen zeggen dat andere wezens bedrog is, allemaal mythes. Maar anderen weten wel beter, onder ons leven weerwolven en vampieren. Misschien zelfs nog wel meerdere wezens. 1 groot verband maar er is niks zeker, elke dag wanneer er iemand over straat heen loopt is er een kans, een kans om een vampier of een weerwolf te ontmoeten. Een kans om doód te gaan.

Een eeuwen oude mythe spreekt over een groep, een groep tieners met onder hun een weerwolf en een vampier. Wanneer er ook maar een mens achter komt word die gemarteld, ge doód dus. Langzaam begint het verhaal uit te lekken, de mensen in deze oude groep beginnen een vermoeden te krijgen. Een vermoeden dan de mythes over vampieren en weerwolven waar zijn, dan komt er een groot gevaar op de loer te liggen. Een zware keuze voor de wezens, of zullen hun vriend(in) zelf de doód toe brengen of geest uit 1 van de eeuwen oude mythes doet dat. Een zware keus. Een keus waar goed over na moet gedacht worden. De mensen raken in een groot web verstrikt, er is geen andere uit weg meer. Het is de dóod, de dóod die hun binnenkort ten einde gaat maken. Hoe zullen zij alle geheimen onrafelen? zullen ze merken dat de oude mythes waar zijn? Misschien zullen ze zelf wel een wezen worden, dat vinden we allemaal uit in deze RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:26 pm

niet erg:P

ik hoop tot je dadelijk meedoet met het rpg van bendes XD als je dat met een paar man speelt een stuk of 6 of meer is dat echt leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:11 pm

Feniks schreef:
ik ga eentje van bendes maken dat is altijd wel leuk. XD

Oke maar ik heb een forum geopend op gSm voor nieuwe leden. Alleen ik kan link niet hier neer zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:10 pm

ik ga eentje van bendes maken dat is altijd wel leuk. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 7:49 pm

Feniks schreef:
ik vind iets met dendes in een stad ook wel leuk

demone en elven die iets tegen elkaar hebben,

Haha ja dat is ook vet om daat gewoon een rpg over te starten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:21 am

ik vind iets met dendes in een stad ook wel leuk

demone en elven die iets tegen elkaar hebben,
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:26 am

Feniks schreef:
wilt iemand nog met mij een leuk rpg verzinnen, want die fantasy rpg die ik heb gemaakt daar komt niemand bij DX

Ik wil wel stuur mar een paar steekwoorden dan probeer ik wel een verhaallijn te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:22 am

wilt iemand nog met mij een leuk rpg verzinnen, want die fantasy rpg die ik heb gemaakt daar komt niemand bij DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:49 am

Kaat108 schreef:
Heuujjj,
ik zou graag moderator zijn (ik ben die pers. van Gosupermodel)
Dusja :)

We hebben genoeg moderators op dit moment
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaat108




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : België

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil wel moderator zijn x   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:48 am

Heuujjj,
ik zou graag moderator zijn (ik ben die pers. van Gosupermodel)
Dusja Smile


Laatst aangepast door Kaat108 op ma feb 20, 2012 12:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:41 am

Dat weet ik niet. Maar ik ben even bezig met mijn personage ondertussen
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:39 am

welke zou jij graag doen dan maak ik die als rpg aan X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:35 am

Ik vind het helemaal top ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:34 am

oke ik heb wel een paar leuke rpg´s
ben benieuwt wat jullie er van vinden, en of jullie mee willen doen.

dit is er 1

Terza is een land, een land dat groot en bovenal prachtig is. Hier wonen mensen, mensen met krachten. Maar in dit land wonen niet alleen mensen maar ook andere wezens. En dat zijn niet de alledaagse dieren. Nee er wonen ook centaurs, dwergen, elven, demonen, weermensen. Zeemeerminnen. En al die andere mythishe wezens vind je in dit land. Het land terza bestaat al duizende jaren en in die duizende jaren leefde deze wezens in vreden met elkaar. Maar op een dag gign het goed mis een groepje demonen wilde meer aanzien krijgen dan de toen heersende koningin, ze hadden haar gedood na een hinderlaag. De elven waar de demonen het toen goed mee konden vinden waren geschokt en vooral boos door wat ze hadden gedaan, net als de andere wezens. Ze hebben zich verenigt en allendemonen in het land ter gedrongen naar een plaat in het land daar moesten ze blijven…ze zouden nooit meer weg mogen naar de rest van het land. Dat is nu al honderde jaren geleden de demonen zijn ontsnapt uit het land en gaan verborgen onder de gewonen mensen, ze doen zich voor als een normaal mensen of dier om te kunnen over leven. Sommige zinnen op wraak en willen de macht weer grijpen. Mensen, elven en allen andere mythishe wezens worden afgeraden om met hun om te gaan of hen onderdak of enige bescherming te beiden,
De nu heersende koningin een meisje van 17 jaar, moet beschermt worden tegen de demonen die kwaad in de zin hebben. Maar zijn demonen alleen slecht of zijn er ook goede. En zijn elven altijd zo aardig als ze zich voordoen.

als we een aantal mensen hebben zullen we beginnen en ik kijk wel wanneer ik een halt toe roep als er te veel mensen zijn
iemand die een prinses wil zijn mag, dit moet een mens zijn
ook mogen er prinsesen en prinsen van andere rassen gespeelt worden. maar die zullen altijd eerbeid hebben voor de mensen prinses

dit is 2

Spirits hears zijn mensen maar niet zomaar mensen zij hebben een innerlijke kracht dat rechtstreeks uit hun hart komt. En heel nouw met hun verbonden is hun kracht hoeft niet alleen in hen te blijven hun hart kan er ook er uit komen en rond hem zijn, in een vrom van een dier ze hebben een onvoorstelbare kracht dat ook door de eigenaar vloeit
de meesten weten niks over zoon hart en de gene die er van weten zwijgen er over tot ze iemand tegen komen met zoon hart, dan leggen ze uit tot hun hart een kracht bezit die bij iedereen die zoon hart heeft verschillend is en die iedereen een verschillend dier aan neemt en tot ze er mee moeten leren omgaan met hen krachten en zeer voorzichtig moeten zijn met het dier en dan is er de o-s ook wel de orgenisatie genoemt, de o-s zoek naar mensen met zoon hart en willsen ze over halen om er bij hen te horen of ze pakken hun geesten hart af en zo wilt het hoofd van de organisatie de macht krijgen over de wereld maar zomigen met zoon hart zullen er alles aan doen om zich te verzetten tegen hun en de wereld te beschermen tegen zijn hebzucht naar macht

dit is 3

komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitimevr feb 03, 2012 1:35 pm

Je kunt hier voorproefjes neerzetten van je RPG's en mensen vragen of ze mee willen spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bestaande rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande rollen   Bestaande rollen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bestaande rollen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: Rollen :: Rollen gezocht-
Ga naar: