RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Moderator Verkiezingen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

Moderator Verkiezingen Empty
BerichtOnderwerp: Moderator Verkiezingen   Moderator Verkiezingen I_icon_minitimeza feb 25, 2012 2:54 am

Hallo allemaal,

Ik heb gezien dat iedereen het leuk heeft en alles ook echt op rollentjes loopt. ~Er word leuk ge RPGed en iedereen houd zich perfect aan de regels.

Maar die regels word ook goed in de gaten gehouden, dit word gedaan door onze moderators. Natuurlijk heeft iedereen gemekt dat sommige leden het erg goed doen en sommige moderators iets minder online zijn.

Daarom kunnen jullie vanaf morgen je inschrijven voor de Moderators verkiezeingen. Daar zitten natuurlijk eisen aan vast want moderator zijn draagt veel verantwoordelijkheid.

Eisen:
- 13 jaar of ouder
- meer dan 3 dagen per week online en actief online zijn
- kent alle regels goed
- kan goed samen werken
- staat open voor kritiek
- en natuurlijk moet je echt gemotiveerd zijn

Hoe doe je mee?
Stuur een mail naar mij, Admin-Marloes. Ik zal alle mails bekijken en natuurlijk hoop ik veel mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
GiveMyABox

GiveMyABox


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : story

Moderator Verkiezingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator Verkiezingen   Moderator Verkiezingen I_icon_minitimezo feb 26, 2012 2:37 am

Oee leuk Smile!

Zet hem op iedereen! Succes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moderator Verkiezingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bestaande rollen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: SPAM! :: BELANGERIJK: Admin-
Ga naar: