RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG»»Zomer baantjes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
.::lalo::.




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 24

RPG»»Zomer baantjes Empty
BerichtOnderwerp: RPG»»Zomer baantjes   RPG»»Zomer baantjes I_icon_minitimeza jun 16, 2012 9:41 am

Oké, mijn eerste RPG hier zo. Dus waarschijnlijk heel slecht -.- Heb wel vaker meegedaan op gSm, maar dit is weer anders en ik ben zo dom, vergeetachtig en onhandig dus de kans is groot dat ik het helemaal verkeerd doe of zo...xd

Eindelijk, zomervakantie. Dit jaar besluiten een aantal tieners voor het eerst niet mee te gaan op vakantie met hun ouders. Misschien gaan hun ouders wel, met hun broertje(s) of zusje(s). Of misschien blijven ze ook thuis. Wat er ook gebeurt het komt erop neer dat zes tieners thuis blijven dit jaar. Ze zitten volgende jaar allemaal in hun laatste jaar, het examenjaar. Met alle stress van het leren erbij. Aangezien ze dan niet erg veel tijd hebben om geld te verdienen doen ze dat mooi in de vakantie. Ze zoeken een baantje en gaan daar zoveel als kan en nodig is werken. Maar naast het harde werken gaan ze natuurlijk ook wel leuke dingen doen in de zomer.

Zet ook even het baantje erbij,, niet dat iedereen straks bij de MC Donalds werkt xd

Meisjes 1/3

Audrey Milles|| Werkt bij een inrichting voor mensen met een verstandelijke handicap. Ze is hier gekomen doordat haar tante hier zelf ook zit.

Jongens 0/3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG»»Zomer baantjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: