RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorbeeld van uitgebreide invullijst

Ga naar beneden 
+7
chocolate.candy
FlyingxAngel
Feniks
Unicorn
Love_Game!
angela 013
Admin-Marloes
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimeza feb 04, 2012 4:03 am

Deze lijst is een voorbeeld van hoe je je rollen kan maken. Zodra je een invullijst hebt ingevuld is dan kan je beginnen met RPG'en!

Een tip: Plaats de lijst in Word en vul hem daar eerst in, voor het geval internet uitvalt. (dat gebeurde mij namelijk XD)

De basis informatie
Volledige naam: (Alle namen van het personage dat jij gaat spelen. Betekent de naam iets voor jouw personage of heeft het een algemene betekenis)-
Roepnaam/bijnaam: (Wordt personage anders aangesproken? Hoe komt hij/zij daaraan, betekent het iets?)
Leeftijd: (tussen de 15 en de 28 jaar)
Verjaardag: ( Op welke datum is jouw personage jarig?)
Geslacht: ( M of V)
Geloof: (is jouw personage gelovig? Zo ja waar gelooft hij of zij dan in? Zijn het bekende goden of godinnen, of is het meer een kleinschalige godsdienst? Waren de ouders van je personage gelovig etc.)
Tradities: (Heeft jouw personage nog bepaalde tradities? Hebben die met het geloof te maken, of komen ze ergens anders vandaan?)
Uit welke provincie kom je: (hoeft niet als je niet goed bekent bent met de provincies van Engeland XD)

Het innerlijk
Karakter: (Gooi alle eigenschappen neer die in je opkomen, en werk ze daarna netjes uit. Je bent verplicht om minstens 3 SLECHTE EIGENSCHAPPEN en minstens 3 GOEDE EIGENSCHAPPEN neer te zetten. Denk aan verschillende situaties. Hoe is je personage tegen anderen, in samenwerken, wanneer hij/zij blij is. Hier zijn een paar eigenschappen, natuurlijk kun je er nog heel veel zelf verzinnen. Liefdevol, haatdragend, achterbaks, gemeen, chaotisch, bezorgd, zorgend, liefhebbend, arrogant, sluw, vals et cetera)
Relaties: (Wat voor relatie zoekt jou personage, is hij of zij meer van de one-night stands of zoekt hij.zij een langdurige relatie. Hoe is je personage in relaties?
Bijzonderheden aan karakter: Denk aan verschillende angsten, dingen die erg waardevol zijn voor personage, typerend bij het karakter passen, is het karakter van je personage bijvoorbeeld hartstikke nieuwsgierig?)
Talenten: (Waar blinkt jou personage in uit? Is hij of zij goed met instrumenten of kan die geweldig tekenen, be crea)
Zwakheden: (Waar is je personage slecht in? Denk aan vakken op school, een soort sport die je absoluut niet kan of persoonlijke dingen, etc.)
Zwakke plekken: (Waardoor kan je personage persoonlijk en lichamelijk geraakt worden, die fataal kunnen zijn in een gevecht? Dit moeten minstens 2 dingen zijn, zowel lichamelijk als geestelijk. Want denk eraan je personage is ook maar een mens)
Sterke punten: (Waar is je personage persoonlijk of lichamelijk goed in? Waarmee kan hij of zij zijn nederlaag verkomen?)

Status: (Wat zien andere in jou personage? Vinden ze hem of haar maar een arrogant persoon of hebben ze respect voor zijn of haar daden? Neemt hij of zij graag de leiding?)

Passies: (Denk aan hobby's. Interesses kunnen er ook bij. Wat doet personage graag in vrije tijd?)
Afkeer/Haat: (Waar heeft je personage echt een hekel aan? paar opties zijn: verslaafden, lafaards, chocola...)

Afkomst
Geboorte en/of woonplaats: (Uit welk gebied komt jouw personage? In welke stad/steden of dorp/dorpen is jou personage opgegroeid? Waar woont hij/zij op dit moment?)
Familie: (Heeft jouw personage nog (groot)ouders, broers/zussen etc. Of wie zijn of waren degene die voor jou personage hebben gezorgd?)

Het uiterlijk
Lengte: (hoe lang is je personage, is hij of zij nog in de groei of niet? Draagt je personage hakken om langer te lijken of gaat je personage gebogen lopen om kleiner te lijken of wat?)
Omschrijving haar: (Hoe ziet het haar van je personage eruit? Welke kleur is het? Welk model, krullen, stijl of wat dan ook?)
Omschrijving ogen: (De ogen? Zijn ze groot of juist klein? Welke kleur hebben ze? gebruikt je personage make-up?)
Bouw van het lichaam: ( Denk aan lengte, gespierdheid, lenigheid... )
Kledingstijl: (geen toevoeging, spreekt voor zicht)
Uiterlijke kenmerken: (Is jouw personage ijdel? Draagt het veel of juist weinig sierraden, heeft hij of zij bepaalde littekens of moedervlekken? Andere kenmerken schrijf ze op!)

(voor bijvoorbeeld fantasy RPG's)
Kracht
Wapens: (Jouw personage heeft vast wel een wapen of wapens? Be crea, maar let op, alleen bij uitzondering wapens als pistolen. Het was in deze tijd nog niet gebruikelijk om een vuur wapen te bezitten.)
Vechtsport: (Beoefend jouw personage een vechtsport? Zoja, welke en hoe lang doet die er al aan, en zit deze sport in de familie?)
Vechtstijl: (Heeft jouw personage een bepaalde vechtstijl die altijd te herkennen is? Of is het een bekende stijl die bij zijn of haar vechtsport hoort? Zijn er nog bepaalde dingen waarmee jou personage uniek in is?)

Extra
Verleden: (Hoe was de jeugd van jou personage? Wat moeten andere weten over zijn of haar jeugd? Dit hoeft geen verhaal van 10.000 woorden te zijn, gewoon wat achtergrond informatie)
Overig: (Is er nog wat wat je moet vertellen over je personage? Iets wat niet bij de vorige onderdelen kon? Dit is niet verplicht)

Plaatje: (spreekt voor zich XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:40 am

Lieve schat.
Zoveel typ ik nietXD
Ik wilde het gewoon makelijk hoduen zoals die lijstjes op gsm maar dan utigebreid schrijven.xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:42 am

angela 013 schreef:
Lieve schat.
Zoveel typ ik nietXD
Ik wilde het gewoon makelijk hoduen zoals die lijstjes op gsm maar dan utigebreid schrijven.xd

Maar je moet ze ook maar 1 keer maken en die speel je eigenlijk altijd en soms pas je hem even aan??
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:50 am

Maar dan kan ik continu mijn liijsjtje gaan veranderen. Want alle rollen die ik maak is erg uitbegreid...en kan uren duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:51 am

Unicorn schreef:
Maar dan kan ik continu mijn liijsjtje gaan veranderen. Want alle rollen die ik maak is erg uitbegreid...en kan uren duren.


Je kunt het toch ook op 1 houden? En als de verhaallijn er niet bij pas pas je hem een klein beetje aan maar je houd het inpresipe op die informatie
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:54 am

Love_Game! schreef:
Unicorn schreef:
Maar dan kan ik continu mijn liijsjtje gaan veranderen. Want alle rollen die ik maak is erg uitbegreid...en kan uren duren.


Je kunt het toch ook op 1 houden? En als de verhaallijn er niet bij pas pas je hem een klein beetje aan maar je houd het inpresipe op die informatie

Als ik aan Hp doe... Maak ik een lijstje, doe ik opeens aan een andere mee moet ik het weer veranderen.. sorry maar dat is teveel iritatie...
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:55 am

Unicorn schreef:
Love_Game! schreef:
Unicorn schreef:
Maar dan kan ik continu mijn liijsjtje gaan veranderen. Want alle rollen die ik maak is erg uitbegreid...en kan uren duren.


Je kunt het toch ook op 1 houden? En als de verhaallijn er niet bij pas pas je hem een klein beetje aan maar je houd het inpresipe op die informatie

Als ik aan Hp doe... Maak ik een lijstje, doe ik opeens aan een andere mee moet ik het weer veranderen.. sorry maar dat is teveel iritatie...

Ja dat is waar. Maar je hebt toch een personage nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:57 am

Dat klopt, maar dan maak ik liever bij elke rpg een eigen lijst zodat het beter is en overzichtelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:57 am

zoon grote lijst gebruik ik voor een forum van dat voor 1 rpg is

niet voor meerdere rpg's zoals hier
dan gebruik ik kleineren
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:59 am

Okej ik denk dat sommige dingen een beetje verkeerd begrepen.
Dit is alleen een voorbeeld voor als je niks weet.

Je hoeft deze niet in te vullen het mag!
en nee deze hoef je ook niet de heletijd te houden.!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 12:59 am

Admin-Marloes schreef:
Okej ik denk dat sommige dingen een beetje verkeerd begrepen.
Dit is alleen een voorbeeld voor als je niks weet.

Je hoeft deze niet in te vullen het mag!
en nee deze hoef je ook niet de heletijd te houden.!!!

OOhh.. Ik was eigenlijk al een beetje bang xD Maar oke ik snap het nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 1:00 am

Unicorn schreef:
Admin-Marloes schreef:
Okej ik denk dat sommige dingen een beetje verkeerd begrepen.
Dit is alleen een voorbeeld voor als je niks weet.

Je hoeft deze niet in te vullen het mag!
en nee deze hoef je ook niet de heletijd te houden.!!!

OOhh.. Ik was eigenlijk al een beetje bang xD Maar oke ik snap het nu

Je kunt op dat soort momenten gewoon de moderators of admin mailen ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 3:31 am

Naam:Jessica Wentz.
Bijnaam:Jess
Leeftijd:18
Inn:Jessica kan erg lief en aardig zijn maar meestal is ze erg bichie en arrogant. Ze pest mensen niet echt maar ze negeert ze altijd compleet en geeft botte antwoorden. Jessica is ook nog erg modedebuwst en muzikaal. Dus als ze iemand beledigt is het meestal om dat die gene er niet uit ziet.
Ui: Jessica is best lang maar niet extrem lang. Ze is ongeveer 1.80 m en heetf lang zwart krullend haar. Verder maakt ze haar lippen vaak bloed rood. Haar huid is ook nog erg bleek en haar tanden zijn hagel wilt.
Verliefd: Jessica is verliefd op Draco. Maar stiekum vind ze Fred en George ook wel leuk.
Extra. Jessica is opgevoed door haar oom. Hij is een tovernaar maar heeft een baan in de dreuzel wereld en vind eht daar ook geweldig. Haar moeder is overleden toen ze geboren werd. Haar vader heeft ze nooit gekend maar dat is Voldemort.
Door: Mij :p
Terug naar boven Ga naar beneden
FlyingxA
Gast




Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:19 am

Moet het persee zo'n lijstje zijn?
Mag het ook meer in een verhaaltje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:21 am

FlyingxA schreef:
Moet het persee zo'n lijstje zijn?
Mag het ook meer in een verhaaltje?

Moet je zelf weten het is jouw personage.
Terug naar boven Ga naar beneden
FlyingxAngel

FlyingxAngel


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Brabant.

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:27 am

Love_Game! schreef:
FlyingxA schreef:
Moet het persee zo'n lijstje zijn?
Mag het ook meer in een verhaaltje?

Moet je zelf weten het is jouw personage.

Oké, moet je je persoontje hier plaatsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:29 am

FlyingxAngel schreef:
Love_Game! schreef:
FlyingxA schreef:
Moet het persee zo'n lijstje zijn?
Mag het ook meer in een verhaaltje?

Moet je zelf weten het is jouw personage.

Oké, moet je je persoontje hier plaatsen?

Dat kan. Je kunt hem met ons delen. Maar je kunt hem ook gewoon bij de rpg plaatsen die je dan gaat doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 6:38 am

Oke ik ga dit een beetje uitwerken dus ik ben afwezig
Terug naar boven Ga naar beneden
chocolate.candy




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 19-02-12

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: ..   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:03 pm

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
'Play it

'Play it


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Noord-Brabant

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:41 pm

Is het de bedoeling dat je deze lijst gebruikt? Of mag het ook de basislijst zijn (Naam, innerlijk, uiterlijk etc.) En moet je bij elke RPG met hetzelfde personage spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:44 pm

'Play it schreef:
Is het de bedoeling dat je deze lijst gebruikt? Of mag het ook de basislijst zijn (Naam, innerlijk, uiterlijk etc.) En moet je bij elke RPG met hetzelfde personage spelen?

Het is een voorbeeld. Maar ik gebruik sommigen stukken der wel uit. Maar je moet niet alitjd de zelfde personage maar mischien is het wel fijner voor de anderen zodat ze je personage "kennen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:46 pm

Oke, dat wil ik wel eens proberen, lang.. Hmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:13 am

Ik moet nog typen ik heb hem op papier staan :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:32 am

ik ben echt dom hé wil ik vandaag mijn personage uit typen vergeet ik mijn papier mee te nemen naar mijn opa en oma dus kan het nog niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:48 am

wie wilt mijn personage's uit typen? Ik heb totaal geen zin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorbeeld van uitgebreide invullijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld van uitgebreide invullijst   Voorbeeld van uitgebreide invullijst I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorbeeld van uitgebreide invullijst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: Rollen :: personages-
Ga naar: