RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 White Vs Black (dendes)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:32 pm

"Laat hem gaan. Neem mij. Aan mij heb je meer." zei ze geduldig. Ze bleef houde alleen Dcolta nog goed in de gaten houden. Ze richtte haar pistool weer op haar. "Try. Ik ga hier niet weg zonder jou. Het kan me niet schelen of ze mij nou neer schieten of jou." zei ze.

Jeffrey was ondertussen naar beneden gegaan om tegen Brain te vertellen wat er aan de hand was. Alleen hij liep naar de tuin. En wie kwam hij daar tegen natuurlijk het lieve kleine onschuldige meisje Elena...
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:33 pm

Elena hoorde en schreeuw en dat klonk boven. Ze draaide zich om en zag iets open, ze liep verder achteruit en zag Paky. "ZUS DUIK" schreeuwde ze naar haar toe. Ze pakte haar pijl en boog en hoopte da het raak was, ze schoot haar pijl richting iemand die Try vast had. Ze had geen idee wie, maar niemand kwam aan de jongen waar ze van hield. Elena was erg ervaren. Elena had alleen oog op de open raam en had even geen idee dat Jeffery voor haar stond.

Brian hoorde Dacota en rende heel snel naar boven en zag haar. Paky de leidster van de Moons en grijnsde. "Lang niet meer gezien, hoe is het met je vader" grijnsde hij, want tjah hij had hem gedood. Opeens vloog een pijl vlak langs hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:36 pm

Paky hoorde dat ze moest bukken en dat deed ze ook. "Oh hallo Brain. Inderdaad dat is lang geleden. Hou je mond over mijn familie." zei ze boos. Ze laadde haar pistool en schoot op Brain.


Jeffrey zag Elena met haar pijl en boog. "Leg alle wapens wat je hebt neer dan zal je niks overkomen" zei hij dreigend tegen haar. En zette een stap in de richting van Elena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:37 pm

dacota grijnsde toen ze paky hoorde, dat klonk verleidelijk voor haar, baas ze wilt rui. begon ze maar ze schreeuwde het uit toen de pijl haar hand raakte.
try maakte er gebruik van en gaf dacota een kopstoot en ze viel op de grond. en hij probeerde de boei weer los te krijgen, paky nee, dat kun je niet maken....je hebt meer mensen om voor te zorgen,....ik ben sterk ik red het wel, zegt hij dringent en hij keek naar brain, en hij schopte tegen hem, niemand deed of zei iets over zijn bende zijn familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:40 pm

Paky keek Try aan. "Hhm je weet dat ik het zelf ook allemaal wel aan kan." zei hij tegen hem. "Ik heb genoeg dingen om hier heen te gaan en jou te redden. "Meer mensen waar ik ziels veel van hou wil ik niet kwijt, Niet nog een keer." zei ze. Ze wachtte op een beweging van Brain of Dacolta.

Jeffrey stond bij Elena wachtten tot dat ze wat deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:44 pm

Elena keek op toen ze Jeffery hoorde, maar ze leek nu totaal niet bang. Haar ogen straalden duivels uit en dat gebeurde niet vaak. Rustig legde ze haar pijl & boog neer. "Mij maak je niet bang Jeffery" siste ze naar hem. Ze wreef met haar vingers en kneep een beetje met haar handen. Ze liet zich nooit gemakkelijk overmeesteren, naast dat ze goed kan schieten was ze een beetje behendig. Ze leerde dat van haar vader voordat die gedood werd. Aan haar lichaamshouding, maar ook in haar ogen kon je zien dat ze totaal niet bang was. Al zou je het misschien wel verwachten omdat ze een onschuldige uitstraling had.


Brian zag wat er met Dacota gebeurde en voelde opeens een schop van Try en greep even met zijn hand naar zijn been. Maar met de andere hand had die naar zijn geweer gericht op Try en je hoorde de klink van zijn trekker. "Nog 1 stap en hij is er geweest" sprak hij menend op Paky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:48 pm

Paky keek naar Brain. "Jij durft het wel hé mensen die zwakker zijn te vermoorden?" vroeg ze rustig. "Laat Elena en Try gaan. Dan heb je mij. Je vermoor namelijk toch de hele familie." zei ze serieus. Ze keek Try aan.

Jeffrey keek haar aan. "Ik heb een pistool jij heb maar een peiltje. Je ziet zelf toch dat ik betere wapens heb?" zegt hij. Hij zette nog een stap dichter bij. "Sluit je aan bij ons. Wij geven je alles. Laat je domme zus en Try gewoon. Hier heb je de ruimte." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:51 pm

try keek braine dodelijk aan, LAAT ZE METRUS, schreeuwt hij naar hem en hij bleef trekken aan de boei en zijn pols was rood door het schuuren er van, maar dan komt hij los en hij duwt braien om., nee. schreeuwt hij en hij rolt met hem over de grond, blijf van ze af roept hij alweer, en je hoorde angst in zijn stem voor het eerst.

dacota kwam recht en had een bloed neus.. stom rot joch, snauwt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:54 pm

Paky keek hoe Try het op nam tegen over Brain. Toen hoorde ze Dacota. Ze draaide zich om naar haar. "Wat zei jij? Jij bent hier het ergst van allemaal" zei ze boos. Ze nam haar zak mes in haar hand en wachtte op het goeie moment

Jeffrey keek haar heel lief aan. Als zij zich aansluitte aan onze groep zou zij alls vertellen en hadden wij de macht over hun
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:55 pm

Dacht je dat sukkel, dacht Elena in zich zelf. "Ik laat mijn familie nooit in de steek" zei ze. Ze keek naar Jeffery en met een super vinger vlug heid schoot ze twee dolken op Jeffery af. Greep daarna snel haar pijl & boog en rende naar binnen.
Elena kon snel rennen, maar was geen cheeta of een wolf. Ze wist waar Try en haar zus waren dus rende ze naar de plek en dag Brian. "Ooh liefje je mist wat" zei ze tegen Brian en hield haar pijl * boog op hem gericht. "Laat hem gaan, anders ben jij dood" sprak ze tegen hem.

Brian keek op en zag toen haar, het meisje die hij erg leuk vond. Hij greens naar haar. "Ahh Elena fijn je weer te zien, hoe is het met mijn schatje" Hij hield nog steeds zzijn geweer op Try.." Ik kan dat niet doen jammer genoeg, tenzij je blijft natuurlijk" sprak hij heel verleidelijk. Maar toen opeens lag hij op de grond door Try en keek hem razend aan. Hij greep toen een dolk en hield dat bij zijn keel.


Elena keek naar Brian "Voor de zoveelste keer ik ben niet meer je schatje Brian, dat was over toen je mijn vader dode" siste ze naar hem. Ze hoorde de toon van Brian en dat bracht haar wel aan het denken even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:58 pm

Jeffrey had heel veel pijn. hij ging op de grond liggen en haalde de dolken uit zijn armen. Hij vloekte hard en riep om hulp. Het leek net als of zijn leven verging. Alles werd zwart.

Paky versteende toen ze Elena hoorde praten. Ze draaide zich weer om naar Brain. "WAT?" riep ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:01 pm

dacota keek paky aan, laat me niet lachen en ze richte haar pistool op haar en begon te schieten ze had genoeg van ze, en ze was razend op tijd, en ze liep op paky af, brain, zijn slaap. roept ze dan, ze had net het litteken gezien toen ze de kopstoot kreeg,

elena, niet naar hem luisteren alsjeblieft, roept try terwijl hij met braien over de grond rolde, en hij zag dacota met paky aan de gang. dit ging fout, laat ze metrust anders zal het je bezeuren, zegt hij dreigent, maar hij was nog steeds bang tot de rest wat gebeurde, en hij hoorde paky wat roepen en hij was ook verbaast.

een paar stars kwamen jeffrey te hulp
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:04 pm

Paky voelde zich helemaal zwak worden. Ze stortte in. Dacolta had dit allemaal veroorzaakt. Ze ving een lach van haar op en verder ook niet veel meer. "Try Elena schiet op" zei ze nog zwak.

Jeffrey werd nu geholpen door een paar mee de genoten en al snel kwam het al weer beter. Hij liep met zijn geweer naar de kamer waar alles zich afspeelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:07 pm

Elena keek kwaad, zij had alle recht om Brian te doden, want ja zij had alles zien gebeuren. "NU BEN IK HET ZAT" riep ze luid en schoot haar pijl recht in de schouder van Brian. Ze zag hoe Brian verging van de pijn en liet toen Try los.

"Jij bitch" riep Brian en hield met een hand zijn schouder vast. Hij schreeuwde om hulp nu.

Elena keek van Try naar haar zus. "We moeten nu gaan" zei ze. Er zouden straks heel veel Stars komen en dan is het over. Ze zag opeens haar zus en liep naar haar toe. "Vergeet het ik laat je niet alleen" zei ze.


OFF: Moet boodschappen doen.... ben over een halfuurtje ongeveer weer terug ... niet verder gaan zonder mij please
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:10 pm

Nou nu ga ik me helemaal dood vervelen het was net zo spannend :P

--
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:13 pm

try duwde brain van zich weg en hij kwam overeind en hij liep ook naar paky toe en keek bezorgt naar de meiden, en hij hoorde schoten en duwde hun omlaag en hij zag dacota,
dacota keek dodelijk en vooral naar try,
we moeten weg...nu zegt try ademloos want hij wist tot de maat meer dan vol was.en hij trok de 2 meiden overeind en ging beschermend voor ze staan

oke is goed. ik moet ook heel even na de winkel namelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:50 pm

of: Ben er weer Smile)


Opeens werd Elena naar beneden geduwd door Try. "Try neem mijn zus mee nu, ik lijd ze af" zei ze tegen hem zachtjes en zag hoe Dacota schoot. Ze stond op en keek naar Dacota. Ze ontweek net een schot en pakte haar pistool en begon te schieten op haar. "Try doe nu alsjeblieft een keer wat ik zeg en neem mijn zus weg van hier" riep ze nog een keer naar hem.

Brian stond moeizaam op. "Dood ze" riep hij tegen Dacota
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:55 pm

denk er aan ik kom je terug halen als je niet terug komt zegt hij en hij tilt paky op en hij rende langs jefrey naar beneden ook al had hij pijn hij negeerde het en vond het vreeselijk dit kwam door hem alleen door hem en zijn dromen en hij heild paky goed vast,

dacota had op ze geschoten en ze richte op elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:58 pm

Elena knikte alleen naar Try, maar wist niet of ze wel uit kon komen. Ze zag hoe Dacota nu op haar richte en begon op haar te schieten en ook Brian.

Brian ontweek ze heel moeilijk en riep de rest van de Stars.

Elena hoorde Brian en wist dat ze hun niet kon verslaan, maar ze zou alles doen om haar zus en Try weg te halen en tijd geven om weg te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:01 am

dacota ontwwek he took allenmaal nog maar net, en ze fluisterde naar brain, laat haar leven...zag je hoe try keek...en je hoorde hem net hij komt terug, fluister ze tegen hem, dit was een idieale kans om ze schade toe te brengen en niet alleen bij eentje
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:04 am

Paky werd ondertussen weer wakker en had nog steeds heel veel pijn. "Try? Waar is ze? Ga haar halen" zei ze moeizaam. "Ze hoorde allemaal anderen mensen praten en roepen. Dit kwam niet goed. Ze wou op geven. Nog nooit had ze op gegeven. Haar zusje moest nu voor gaan. Zij had nog een mooi leven te gaan. Try of Elena mochten leider worden. "Laat me los oke?" zei ze. "Ga haar halen. Als ze jullie laten gaan hebben ze mij. Ik ga naar mijn vader en jullie nemen samen de boel over" zei ze zwak. Ze werd weer heel erg zwak.


Jeffrey zag dat Try en Paky weg gingen. Die komen terug. Jeffrey bleef rustig toe kijken hoe het er daar aan toe ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:06 am

Brian hoorde toen Dacota opeens en keek haar aan en greens naar haar. Hij knikte toen naar haar "Zorg dat je haar ontwapend" zei hij zacht naar haar toe.
Al snel kwamen de rest van de Stars en Elena zat in de val.

Elena kon niet weg komen. Er was geen uitweg "Sorry Try" zei ze zacht. Ze begon hard te vechten tegen al de Stars en voelde toen een schot in haar schouder en het deed erg zeer, maar ze gaf zeker niet op. Elena was erg vastberaden, ze voelde de bloed vloeien, maar dat kon haar niet schelen. Haar zus en Try was veilig en daar ging het om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:11 am

ik weet wat ik doe zegt try en hij rende nog een stukje door en wachte tot een auto stopte en hij keek de bestuurder an het was een jonge van de moons, breng haar naar het zieken huis zorg tot alles goed komt met haar ik kom later met elena. zegt hij en hij keek paky aan, hou nog even vol, de bende kan niet zonder jou, zegt hij en hij deed de deur dicht en de auto reed weg,. en try ademde diep in en uit en begon terug te rennen

dacota knikte en kwam achter haar schuilplek vandaan en rende op elena of en schoot haar weer in der been en ze pakte nog eens hand boeien en ze gleed onder elena haar benen door en kwam recht en deed een boei al rond haar pols.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:14 am

Paky hoorde dat iemand nog iets zei. Maar ze wist niet precies wat die gene zij en wie het was. Ze dacht aan haar vader haar zusje en aan Try. Dat waren de gene waar ze altijd van heeft gehouden. Niemand kon hun van haar afpakken ze bleven altijd bij haar.


Jeffrey zag ddat Try weer an kwam rennen. "Jongens hij is er wer." zei hij tegen Brain en Dacota.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 22, 2012 12:14 am

Elena zakte met 1 been naar beneden, maar had nog gelukkig haar handen vrij en had nog net een paar Stars kunnen doden, toen opeens een boei om haar pols was, ze zag Dacota en schoot nog snel in haar schouder. Dat was haar laatste kogel. Ze was jammer genoeg overmeestert en dat wist ze.

Brian greens en zag hoe Dacota het deed. "Nu heb ik je mijn liefje" zei hij tegen Elena.

Elena keek hem vuil aan en een zucht gleed uit haar lippen.

"Zorg dat ze goed bewaakt is en laat haar niet ontsnappen" zei hij tegen Dacota en de rest van de Stars die nog over waren. Toen hoorde Brian Jeffery. "Grijp hem" riep hij naar de Stars en een kwart van de stars gingen op Try af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





White Vs Black (dendes) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 8 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
White Vs Black (dendes)
Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: