RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 White Vs Black (dendes)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:43 pm

okde dit is een rpg tussen 2 ruziende bendes

In de een druke stad waar veel mensen wonen heerst een gaos. De politie doet er alles aan om dit steeds te voorkomen maar ze kunnen er niet veel tegen doen, dan proberen mensen op te pakken, maar ze te pakkek krijgen lukt ook niet snel. De gaos komt door 2 bendes in de stad die al tientallen jaren ruzie met elkaar hebben, velen weten niet meer hoe dat is gekomen is de ruzie. Maar wat duidelijk is is tot de bendes elkaar voor geen meter kunnen uitstaan en als ze elkaar tegen komen op straat tot dan de hel los barst.
De bendes
White stars is een van de bendes, ze hebben die naam gekregen omdat ze bekent staan als een van de rijkste mensen uit heel de stad, en white hebben ze gekregen omdat hun wapens meestal iets van wit hebben van kleur. Ze wonen in een grote villa die ook wit is, ze wonen daar met allen bende leden daar is het gebouw groot genoeg voor, ook is het gebouw heel veel high tech, dus heel erg modern.
Black moons is de andere bende. Ze zijn niet arm maar zijn zeker weten niet zo rijk als de stars. Zei hebben hun naam te danken aan het geen tot ze altijd veel opstap gaan, dat doe je vooral savonds dus daarvan de naam moon, ze feesten ook graag, ook hun wonen allenmaal bij elkaar het huis is niet zo groot als de stars maar ze passen er wel allenmaal in.

Oke dat was de verhaallijn nu een paar kleine voorwaardes.

Ik wil van beide groepen een leider hebben en die moet boven de 20 zijn het liefst een van de oudste van de groep.
Ik wil niet allenmaal stelletjes krijgen van moon en stars, nee wil ook een beetje van moon en moon en star en star. Anders krijge je allenmaal romeo´s en juliets en dat wil ik niet, 2 is max
Als je ideeen hebt om er iets bij te voegen laat je maar horen

Vul in:

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect):
Sterkste en zwakste punt:
Extra:
Door:

De rollen

Stars

Naam: Alice Caors
Leeftijd: 19 jaar jong, ook al verwachten de meeste mensen dat totaal niet door haar karakter.
Uiterlijk: Alice heeft een erg bleke huid, een krijt bleke huid waar ze meestal ook nog wel eens mee word gepest ook al kan ze er echter helemaal niks aan doen. Ze heeft donker bruine ogen die meestal uiitstralen hoe ze zich voelt, er is geheim voor Alice meer veilig door dat haar gezicht alles wel laat zien zonder dat ze dat echt zou willen. Voor de rest heeft ze lieve korte haren die meestal alle kanten op staan, veel om haar uitterlijk geeft ze dan ook echter niet. Haar kleding smaak is dan ook 0,0 procent. Zij zelf weet helemaal niks van kleding af en trekt maar gewoon wat aan. Voor de rest heeft ze een erg lang maar ook dun lichaam. Alice is namelijk 1,81 lang. Aardig lang voor een meisje dus.
Innerlijk: Alice zelf geeft helemaal niks om haar bende en gaat de meeste van de tijd gewoon haar eigen gang, zij zelf is een erg druk meisje wat alle kanten op kan stuiteren en doen en echter heel veel energie heeft. Ook na een nacht amper te geslapen hebben kan ze van alles nog waar bij iemand anders zo van zijn stokje zal kunnen gaan. Maar weet wel dat Alice ook een erg sterk meisje kan zijn, door dat ze in haar verleden genoeg heeft mee gemaakt weet ze snel hoe mensen in elkaar steken. Ze zet dan ook altijd door wanneer ze iets wil, ook al lukt het haar toch nooit. Ze gaat door tot dat de dóod haar uit eindelijk zal stoppen. Een echte door zetter dus.
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect): Alice is meer een iemand die iedereen een beetje helpt, een echt lid is ze niet omdat ze de hele dag vrolijk door huppelt en de helft van de tijd gewoon haar eigen ding lekker doet. Maar ze helpt iedereen in de groep van de stars ook al hoort ze hier niet echt thuis. Rijk kun je Alice namelijk zeker niet noemen, heel erg arm ook weer niet. Maar toch hoort ze bij de Stars.
Sterkste en zwakste punt: Alice is echt een doorzetter en dat is toch echt wel haar sterkste punt, ze zal nooit op geven en daarmee moeten mensen blij zijn ook al is dat niet altijd zo. Haar zwakste punt is dat Alice een sukkeltje is, net zoals haar zusje maar die heeft ze een jaar geleden verloren. Maar ja, Alice is dus een meisje wat over van alles struikelt maar veel geeft ze daar niet om
Extra: Alice zal haar lichaam nooit echt rust gunnen door dat ze altijd genoeg energie heeft, snel ziek is ze dan ookj niet. Maar ze kan nog al naar met haar lichaam om gaan, ze luistert er totaal niet naar en gaat met alles gewoon eigenwijs door. Iets waar ze eigenlijk verbetering in moet brengen omdat het gewoon echt niet goed voor haar is en voor haar llichaam is. Het is zelfs heel slecht hoe ze er mee om gaat, maar ook hier om geeft ze niet. Ze is eigenlijk heel erg zorgeloos.
Door: Bella AKA Sasha


moons

Naam: Paky
Leeftijd:20
Uiterlijk: Dat plaatje die ik daar heb<
Innerlijk:Het is een erg slim meisje. Trouw is ze zeker. Als je op haar wraak neemt kun je het terug verwachten. Wie de bal ketst kan hem terug verwachten zegt ze dan altijd.
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect): Moon. Leider als het kan?
Sterkste en zwakste punt: Het is een slim meisje dus plannen uitwerken is ze het beste in. Haar zwakste punt is als ze haar plannen gaat uitvoeren.
Extra: Ze geeft nooit op
Door: Love_Game! aka Larissa

Naam:try
Leeftijd:18
Uiterlijk:komt
Innerlijk:try is een rebelse en koppige jongen die zich niet echt aan de regels houd, ook niet altijd die van zijn leider. Hij is een echte waaghals en denkt meestal niet na als hij iets doet meestal pas er na, hij is heel aardig en vrolijk tegen zijn bende leden en de meesten heeft hij ook erg graag, zolang ze hem geen wetten voorschrijven, hij zal ze ook ten allentijden beschermen al kost het zijn eigen leven,hij heeft een soort 6e zintuig ontwikkelt, als een van zijn bende leden in gevaar is voelt hij dat en gaat hij op zoek naar ze, daarom is hij ook bijna bij ieder gevecht betrokken. Hij is makkelijk boos te krijgen.en heel nieuwschierig.
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect):black moons en hij is gewoon een lid.
Sterkste en zwakste punt:hij heeft een hoge pijngrens. Hij heeft een litteken op zijn slaap en dat is een heel gevoelig punt bij hem, ook nachtmerrie’s die hij heeft er van, en zijn vrienden hij zal alles voor ze doen.
Extra:try is op zijn 9e door een bendelid van de moons gevonden in een steeg hij was meer dood dan leven, die gene heeft hem toen meegenomen naar de moons. Ze hadden zijn wond aan zijn hoofd verzorgt en de andere kleine verwondingen die hij had, hij had een naamplaatje om hangen en waar zijn naam en geboorte datum op stond, meer stond er niet op. Een paar dagen later werd hij wakker en was helemaal over de toeren heen en wilde niemand in zijn buurt hebben en wilde niet geholpen worden, hij wist niet wie hij was of waar hij was, in die komende weken kalmeerde hij langzaam en begon hij ze beetje bij beetje te vertrouwen, toen hij ze eenmaal vertrouwde, begon langzaam zijn waren aart naar boven te komen, een rebelse roekeloze jongen, die wel aardig is voor zien vrienden. Het verleden plaagt hem nog steeds,
Door:feniks


Laatst aangepast door Feniks op ma feb 20, 2012 9:39 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:48 pm

Naam: Paky
Leeftijd:20
Uiterlijk: Dat plaatje die ik daar heb<
Innerlijk:Het is een erg slim meisje. Trouw is ze zeker. Als je op haar wraak neemt kun je het terug verwachten. Wie de bal ketst kan hem terug verwachten zegt ze dan altijd.
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect): Moon. Leider als het kan?
Sterkste en zwakste punt: Het is een slim meisje dus plannen uitwerken is ze het beste in. Haar zwakste punt is als ze haar plannen gaat uitvoeren.
Extra: Ze geeft nooit op
Door: Love_Game! aka Larissa
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:22 pm

Naam: Alice Caors
Leeftijd: 19 jaar jong, ook al verwachten de meeste mensen dat totaal niet door haar karakter.
Uiterlijk: Alice heeft een erg bleke huid, een krijt bleke huid waar ze meestal ook nog wel eens mee word gepest ook al kan ze er echter helemaal niks aan doen. Ze heeft donker bruine ogen die meestal uiitstralen hoe ze zich voelt, er is geheim voor Alice meer veilig door dat haar gezicht alles wel laat zien zonder dat ze dat echt zou willen. Voor de rest heeft ze lieve korte haren die meestal alle kanten op staan, veel om haar uitterlijk geeft ze dan ook echter niet. Haar kleding smaak is dan ook 0,0 procent. Zij zelf weet helemaal niks van kleding af en trekt maar gewoon wat aan. Voor de rest heeft ze een erg lang maar ook dun lichaam. Alice is namelijk 1,81 lang. Aardig lang voor een meisje dus
Innerlijk: Alice zelf geeft helemaal niks om haar bende en gaat de meeste van de tijd Mad gewoon haar eigen gang, zij zelf is een erg druk meisje wat alle kanten op kan stuiteren en doen en echter heel veel energie heeft. Ook na een nacht amper te geslapen hebben kan ze van alles nog waar bij iemand anders zo van zijn stokje zal kunnen gaan. Maar weet wel dat Alice ook een erg sterk meisje kan zijn, door dat ze in haar verleden genoeg heeft mee gemaakt weet ze snel hoe mensen in elkaar steken. Ze zet dan ook altijd door wanneer ze iets wil, ook al lukt het haar toch nooit. Ze gaat door tot dat de dóod haar uit eindelijk zal stoppen. Een echte door zetter dus.
Bende en rang(vb, leider,rechter hand leider, lid ect): Alice is meer een iemand die iedereen een beetje helpt, een echt lid is ze niet omdat ze de hele dag vrolijk door huppelt en de helft van de tijd gewoon haar eigen ding lekker doet. Maar ze helpt iedereen in de groep van de stars ook al hoort ze hier niet echt thuis. Rijk kun je Alice namelijk zeker niet noemen, heel erg arm ook weer niet. Maar toch hoort ze bij de Stars.
Sterkste en zwakste punt: Alice is echt een doorzetter en dat is toch echt wel haar sterkste punt, ze zal nooit op geven en daarmee moeten mensen blij zijn ook al is dat niet altijd zo. Haar zwakste punt is dat Alice een sukkeltje is, net zoals haar zusje maar die heeft ze een jaar geleden verloren. Maar ja, Alice is dus een meisje wat over van alles struikelt maar veel geeft ze daar niet om
Extra: Alice zal haar lichaam nooit echt rust gunnen door dat ze altijd genoeg energie heeft, snel ziek is ze dan ookj niet. Maar ze kan nog al naar met haar lichaam om gaan, ze luistert er totaal niet naar en gaat met alles gewoon eigenwijs door. Iets waar ze eigenlijk verbetering in moet brengen omdat het gewoon echt niet goed voor haar is en voor haar llichaam is. Het is zelfs heel slecht hoe ze er mee om gaat, maar ook hier om geeft ze niet. Ze is eigenlijk heel erg zorgeloos.

Door: Bella AKA Sasha


Laatst aangepast door Bella op ma feb 20, 2012 9:45 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:25 pm

goed larissa
Terug naar boven Ga naar beneden
TheColourIs

TheColourIs


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Wil iemand mij helpen :S   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:28 pm

Ik weet niet hoe je zo'n plaatje aan de zijkant moet zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:30 pm

TheColourIs schreef:
Ik weet niet hoe je zo'n plaatje aan de zijkant moet zetten?

Bij profiel. Dan nar avatar. En dan kun je of de url invoeren. Je kunt ze opslaan in je computer en dan opzoeken via zo'n ding zoals bij gSm
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:40 pm

meer mensjes nodig voor we kunnen beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:41 pm

Klaar, plaatje zie je hier langs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:42 pm

Feniks schreef:
meer mensjes nodig voor we kunnen beginnen

Zeker. Wordt wel leuk denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:43 pm

je staat er al bij Smile

jad denk het ook heb vaker zoon rpg gedaan, is altijd wel spannend
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:44 pm

Bedankt

-- let niet op mijn spelligs fouten pleas, ik ben dyslectisch en mijn spellings controle doet het niet :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:46 pm

Bella schreef:
Bedankt

-- let niet op mijn spelligs fouten pleas, ik ben dyslectisch en mijn spellings controle doet het niet :c

Oh dat s nie tzo fijn. Maar we houden er rekening mee ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:47 pm

Love_Game! schreef:
Bella schreef:
Bedankt

-- let niet op mijn spelligs fouten pleas, ik ben dyslectisch en mijn spellings controle doet het niet :c

Oh dat s nie tzo fijn. Maar we houden er rekening mee Wink

Fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:49 pm

bella geen probleem, ik heb het ook en ik typ dus niet snel hoofd letters en lees tekens en mijn spelling is ook bager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:51 pm

Zolang we elkaar maar begrijpen en een beetje normaal typen toch? ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:52 pm

Feniks schreef:
bella geen probleem, ik heb het ook en ik typ dus niet snel hoofd letters en lees tekens en mijn spelling is ook bager.

Ik heb geen last van hoofdletters ect. Maar van de spelling, dus als ik een d of een t verkeert typ let dan maar niet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:52 pm

Bella schreef:
Feniks schreef:
bella geen probleem, ik heb het ook en ik typ dus niet snel hoofd letters en lees tekens en mijn spelling is ook bager.

Ik heb geen last van hoofdletters ect. Maar van de spelling, dus als ik een d of een t verkeert typ let dan maar niet op.

Ja maar dat heb ik ook. Sta ook laag met mijn spelling. Ik heb een c gemiddeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:54 pm

Love_Game! schreef:
Bella schreef:
Feniks schreef:
bella geen probleem, ik heb het ook en ik typ dus niet snel hoofd letters en lees tekens en mijn spelling is ook bager.

Ik heb geen last van hoofdletters ect. Maar van de spelling, dus als ik een d of een t verkeert typ let dan maar niet op.

Ja maar dat heb ik ook. Sta ook laag met mijn spelling. Ik heb een c gemiddeld

Ik sta op spelling het laagste wat je kunt hebben Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:54 pm

tot me elkaar begrijpen is het belangrijste, en een leuk rpg hebben

ps ik kan nu en binnen een half uur of zijn, want iemand komt de laatste 2 puppy's ophalen vandaag dus ik moet ze gedag zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:56 pm

Feniks schreef:
tot me elkaar begrijpen is het belangrijste, en een leuk rpg hebben

ps ik kan nu en binnen een half uur of zijn, want iemand komt de laatste 2 puppy's ophalen vandaag dus ik moet ze gedag zeggen Wink

Hahaha, inderdaad

HAD JIJ PUPPY'S?? :DDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:57 pm

jah zo schattig, ik houd er 2 zelf eentje voor mij en eentje voor mijn pa. ik doe ze namelijk opleiden tot politie honden.

de moeder is al opgeleid maar die blijft bij mij is mijn eerste hond
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:58 pm

Feniks schreef:
jah zo schattig, ik houd er 2 zelf eentje voor mij en eentje voor mijn pa. ik doe ze namelijk opleiden tot politie honden.

de moeder is al opgeleid maar die blijft bij mij is mijn eerste hond

Okee!! Hoe oud ben je? :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:59 pm

Feniks schreef:
jah zo schattig, ik houd er 2 zelf eentje voor mij en eentje voor mijn pa. ik doe ze namelijk opleiden tot politie honden.

de moeder is al opgeleid maar die blijft bij mij is mijn eerste hond

Hahaha, dat is leuk. Wat voor ras?

wij hebben zelf ook een keertje puppy's gehad, echt zo leuk ".. Alleen koste mij dat mijn zomervakantie naar Kroatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:00 pm

20 Embarassed
maar ik rpg graag en ik zit al vanaf mijn 16 op gsm, toen was dat nog heel actief al die mensen die rpgde

een hollandse herder.


Laatst aangepast door Feniks op ma feb 20, 2012 10:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:01 pm

Feniks schreef:
20 Embarassed
maar ik rpg graag en ik zit al vanaf mijn 16 op gsm, toen was dat nog heel actief al die mensen die rpgde

Ohw, IK VOEL ME JONG, IK BEN 13 ? hahaha XD Maar word over 6 week 14 HAHA XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





White Vs Black (dendes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
White Vs Black (dendes)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: