RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 time of the marauders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:10 am

Jess
Ik ging toen naar de meisjes slaapzaal en klede me om. Eenmaal aangekleed liep ik weer naar de grote zaal toe voor het eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:14 am

regilius ging mee naar binnen en plofte ook op de bank neer, k bedoel het niet slecht tot ik je het vraag ik ben ook een volbloed bijna mijn hele familie en bijna allenmaal denken ze hetzelfde als jou ouders,,,en mijn ouders hebben me altijd opgevoed zoals ze wilde, en zijn trots op wat ze hebben, eerst dacht ik net als hen, maar een paarmaanden terug is alles gekeert, ik snap wat jij bedoelt het zijn ook maar menen, zegt hij nu heelzachtjes bang tot iemand meeluistert, vertel dit aan niemand oke, ik word in de gaten gehouden, zegt hij nog zachtjes, voor hij verder zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:25 am

Layla slikte en keek hem aan. 'In de vakantie krijg ik het teken, me moeder zegt dat ik oud genoeg ben en ze zo trots zal zijn als ik het doen.' Ze beet zachtjes op haar lip en bracht haart hoofd dicht naar het zijne en fluisterde 'Ik wil dat echt niet... Hij is zo eng. Ik heb al genoeg gedaan waar ik niet trots op ben.' Ze sloeg haar ogen toen en sloot ze toen. Hopend dat de beelden weg zouden gaan. Maar nee haar verleden bleef haar achtervolgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:30 am

regilius keek layla aan en wist wat haar te wachten stond en ook wat ze had moeten doorstaan gedeeltelijk dan. nu boog hij zich naar haar toe, ijs helpt tegen de brandende pijn, ga er niet aan krabben dan doet het alleen maar meer pijn, ik ben ook niet trots op me zelf, zegt hij nog een zachtjes en hij ging weer normaal zitten en hij keek layla aan en hij keek de leerlingen kamer even rond en dn stroopt hijlangzaam zijn mouw op en daar op zijn rechter pols zag je het duisteren teken gegrafeerd, en hij keek er nar en hij deed zijn mou weer omlaag,

regilius <-----
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:34 am

Layla slikte en stond op. Dit kwam haar allemaal iets te dicht bij. Ze was bang en moe en dit kon ze gewoon niet begrijpen. Hij had haar zo aardig geleken maar hij was een van hen. Ze beet zachtjes op haar lip en schude haar hoofd. 'Soorry maar ik moet gaan.' Ze liep de trap op richting de slaapzalen. Ze wist dat ze niet zou kunnen slapen. Dat lukte haar al maanden niet meer goed. Misschien was het het zelfde als hij en zijn eten. Ze fronste en bleef voor de deur van de slaapzaal staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:39 am

regilius besefte meteen toen hij haar zo vreselijk naar het teken had zien kijken tot hun vriendschap over was en hij keek somber, en toen ze opstond keek hij niet meer op. jah ga maar, zegt hij zachtjes en hij hoorde haar weg lopen en zijn ogen vulde zich met tranen hij kon gewoon niemand vertrouwen iedereen ging weg voor hem om wat hij was, maar niemand wist wie hij was echt niemand, zelf zijn eigen familie niet. en hij stond op en ging dichter bij het haard vuur zitten, maar dit had hij geweten toen hij zijn verandering in werking zetten, hij zou alles doen om dat te doen slagen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:44 am

Layla slikte en keek van het balkonetje naar beneden de leerlingen kamer in. Ze zuchte diep, hij was door haar gekwetst. Hij had het vast ook niet moeilijk ze moet er voor hem zijn en niet wegrennen. Maar het teken herinnerde haar aan alles dat ze juist zo hard porbeerde te vergeten. Layle beet op de lip en proefde bloed. 'Kom op, zet je er over heen voor hem.' Ze liep rustig en zachtjes de trap weer af. Haar moed bij elkaar rapen was moeilijker dan ze had gedacht maar toch stapte ze op hem af. 'Het spijt me...' Zei ze terwijl ze haar hand op zijn schouder legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:51 am

regilius was aant na denken hij hoorde niks alleen de knetterende flamen en zijn ademhaling terwijl hij nog eens aan zijn plan dacht en dan hoort hij een stem en een hand op zijn schouders en hij schrok er van hij trok in een reflex zijn stok en richte die op layla, en zijn ogen waren rood van de tranen maar ze stonden vooral geschrokken, en hij liet zijn hand vlug zakken en hij beek beschaamt weg, sorry...ik wilde niet....ik schrok, zegt hij dan zacht en ongemakkelijk en hij ging recht staan en keek haar niet aan dat durfde hij niet, hij was dan wel een jonge...maar hij was anderster.

ps wil je ook naar fantasy rpg van mij komen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:54 am

Ik doe er nu echt super veel maar als ik meer tijd krijg wil ik dat zeker doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 9:57 am

Layla's hart klopte snel van de schrik. Dit had ze helemaal niet van hem verwacht. Ze greep naar zijn hand en hield die vast. 'Het is okej... Ik vind het niet erg maar ik schrok me ook echt kapot.' Ze keek hem aan. 'Ik wil met je praten.' Zei ze zachtjes en ging zitten. Ze keek naar zijn ogen. 'Wat is er....?' Vroeg je haast bezorgd terwijl ze hem liefdevol aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:01 am

regilius keek weg en voelde ineens een hand de zijne pakken en hij keek er naar en dan langzaam naar layla. dat begrijp ik wel zegt hij zachtjes en hij keek zo nu en dan rond bng tot iemand binnenzou komen of meeluistert. dan hoort hij haar woorden en voelt hoe ze gaat zitten en hij kon niks anders dan ook gaan zitten omdat ze zijn hand vast had. en dan hoorde hij haar vraag en hij keek haar aan, ik vind het erg wat ik moet doen, tot ik iemand ben die ik niet echt ben, zegt hij zachtjes en hij keek weer weg, hij praate niet snel zeker niet over dit met wie dan ook.

oke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:08 am

Layla hield zijn hand nog steeds vast en trok haar benen op de bank. Ze staarde in het vuur dat knisperde in de grote oude open haard. Layla knikte langzaam. 'Dat begrijp ik, beter dan je misschien zou verwachten.' Layla werd weer stil en zag te laatste leerlingen naar bed gaan. Ze wachte even tot de slaapzaaldeuren dicht waren gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:13 am

regiliu keek layla aan en dan weer naar haar handen hij was opvallend stil toen de leerlingen door de woonkamer kwamen, en toen die weg waren luisterde hij weer naar layla, waarom ging je weg toen je het teken zag, bang tot ik je zou veraden, terwijl ik zei tot ik ook niet trots was. zegt hij zachtje en hij maakte zijn hand los en hij veegde zijn tranen weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:20 am

Layla schudde haar hoofd en slikte zachtjes. 'Je moet weten wat dat teken allemaal heeft gedaan met mijn familie en met mijn vrienden.' Ze slikte 'En met mij... Dat teken staat voor al mijn angsten en voor alle schaamte die ik voel. Ik heb dingen gedaan die ik nooit had mogen doen.' Ze keek naar het vuur en sloeg haar armen om haar opgetrokken benen en slaakte ene diepe zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:24 am

regilius keek haar aan en je zag hem voorzichtig en aarzelent haar hand pakken en kneep even in haar hand.het spijt me voor je...ik wil tot ik er iets tegen kan doen, maar op dit moment gaat dat nog niet, zeg hij zchtjes en hij beet op zijn lip, en geloof me aan allen angstem komt een einde...je moet ze overwinnen, maar er zal een andere angst voor in de plaats komen, zegt hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:28 am

Layla haalde rustig adem en begon toen 'Het was nog vroeg en me moeder zei tegen me dat het een belangerijke dag zou worden, toen ze me wakker maakte. We gingen naar een land huis en daar was hij, Iemand over wie ik niks behalve goed had gehoord. Ik en mijn ouders gingen met hem mee naar een andere kamer. ' Ze huiverde en de tranen rolde over haar wang. 'Ik heb geholpen bij het martelen en dat vergeef ik me zelf nooit.' Ze huilde en huiverde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:34 am

Ik ben nogal moe. Ik weet niet of ik zo nog online kom
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:39 am

regilius keek haar aan en voelde zijn eigen groewlijkheden knagen, en twijfelend sloeg hij zijn armen om haar heen. daar kan je niks meer tegen doen layla het is gebeurt jij wist niet beter en je was klein, troost hij haar en hij leid haar weer los, je moet er het beste vn proberen te maken en somige dingen moeten soms gebeuren alleer iets tot je doordringt, zegt hij zagtjes en hij keek layla verdrietig aan maar dan kijkt hij met een ruk op die voetstappen herkende hij uit duizende het was zijn nicht, en hij keek layla aan, doe alsof je pijn hebt aan iets, ik slaap. zegt hij en hij legde zich wat onderuitgezakt in de leuning, hij wist tot bellatrix hem goed in de gaten heild altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:52 am

Layla slikte en keek hem bang aan. Toen ze op keek ontmoeten haar ogen die van bellatrix. Ze greep naar haar enkel. ´Ik ben net echt fink onderuit gegaan...´ Ze werd afgesnouwd door bellatrix dat het haar niks intreesrde. Layla zag dat ze naar boven ging en slikte. Ze tikje hem aan toen ze weg was en eegde haar tranen van haar wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:00 am

regiliu deed net of hij slaperig o keek maar toen hij belatrix niet zag deed hij weer normaal en klaar wakker en hij keek layla aan, sorry ze is mijn oudere nicht en ze let heel erg goed op me, zegt hij zachtjes en hij keek richting de meisjes slaap zalen,en hij zuchte diep, hij was moe dat kon je zien, we komer er samen wel door heen dat beloof ik je, zegt hij dan zachtjes, het beste is dar door eerst net te doen og je gek bent en gewoon alles doen wat ze willen, het is erg dat weet ik, maar na een tijdje letten ze niet meer op je, zegt regilius dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:06 am

Haar ogen vulde zich met tranen en ze knikte toen. ´Okej ik zal het proberen. Ik moet gewoon even sterk zijn.´ Hij keek hem aan. ´En je broer? Hoe gaan ze met hem om?' Ze slikte en vond het raar om zo met hem te zitten. Ze kende elkaar niet eens zo goed. Meet het voelde allemaal zo goed, zo vertrouwd en alsof ze elkaar al jaren kende. Layle slaakte ene gaap en hield haar hand voor haar mond. 'Sorry ik begin denk ik een beetje moe te worden...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:12 am

regilius blik werd duister, ik praat bijna nooit met hem, hij is zoals mijn moeder zegt het zwarte schaap in de familie, hij zit in griffoendor en is niet bang om vel en rebels te zijn tegen onze ouders, hij ging zijn eigen weg, en vorige zomer is hij niet thuis geweest maar eventjes toen liep hij weg. ik wilde tot ik meer op hem leek, zucht regilius en hij zag layla gapen, we zijn beide moe, misschien kunnen we beter naar bed gaan allen bij, zegt hij en hij stond op en schonk een glimlach naar haar en hij liep langzaam naar de trap
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:16 am

Layla volgede hem de trap op. Haar voeten sjokte over de treden, ze was gewoon te moe om ze ook nog goed op te tillen. Toen ze boven een stond glimlachte ze vriendelijk naar hem. 'Ik ben echt opgelucht... Je bent een leuk persoon, je geeft me hoop. ' Ze drukte zachtjes een kusje op dr wang. Ze draaide zih om en werd rood. Ze wou de slaapzaal in gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:23 am

regilius bleef staan toen layla tegen hem begon te prten, graag gedaan, zegt hij en dan voelt hij hoe ze een kus op zijn wangendrukt en hij werd zelf ook rood en hij stond als versteend, ineens was hij weer heel verlegen, hij keek om naar haar, nee jij bedankt...en wentrusten, zegt hij zachtjes tegen haar en nog steeds wat verlegen en hij liep nu de jongens slaap zaal in en hij liep naar zijn bed toe en het eerst in een lange tijd voelde hij zich weer een heel stuk beterder. en hij plofte languit op zijn bed neer.

heb jij vakantie zojah hoelaat ben je ongeveer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:24 am

Nee ik heb geen vakantie maar omdat ik op het MBO zit en ik dus met laptops werk kan ik echt non-stop ON zijn overdag en in de avond... me ouders zijn makkelijk en ik ben 17 dus ja XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





time of the marauders - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
time of the marauders
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Harry potter-
Ga naar: