RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 time of the marauders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:27 am

Layla liep naar haar bed en kleede zich langzaam om. Ze plofte in het bed en trok de deken over haar hoofd. Toen sloot ze haar ogen en gaf zich oer an haar slaap. De nachtmerrie's begonnen weer en het werd een nacht vol angsten.

Ochtend?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:27 am

oke cool.
morgen dan verder gaan als volgende dag ik ga nu slapen moet morgen vroeg mijn puppys verzorgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema feb 20, 2012 11:34 am

Feniks schreef:
oke cool.
morgen dan verder gaan als volgende dag ik ga nu slapen moet morgen vroeg mijn puppys verzorgen
OKEJ ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema feb 20, 2012 8:01 pm

regilius werd wakker en keek slaperich op zijn wakker, het was zaterdag en dat vond hij wel fijn, geen lessen gewoon rustig de dag doorgaan. en hij bleef nog een tijdje liggen maar dan staat hij op het zou een warme dag worden en hij deed een t/shirt aan en deedeerst wat verband rond zijn pols en dan een paar zwarte leren armbanden er rond zo viel het voor niemand op, alleen andere dooddoeners zouden er van weten. en hij liep naar onder naar de leerlingenkamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:45 am

Layla had een fleurig jurkje aan maar je kon zien dat haar humeur niet zo zonnig was, ze zag er moe uit. Layla zat in de venster bank en keek naar buiten. Het was prachtig weer en ze zou zo misschien wel even kijken of het meer al warm genoeg was. Ze keek op toen er een paar leerlingen naar beneden kwamen- ' Goedemorgen allemaal.' Zei ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:52 am

regilius kwam de trap af en zag layla en wenste haar goede morgen en liep naar haar toe, zullen we naar het meer gaan begon hij met een glimlach, maar bellatrix kwam aan lopen en ze glimlachte, sorry reg maar je hebt andere plannen, zegt ze streng tegen hem en ze keek layla aan. wie weet heeft jou vriendinetje die binnen kort ook al ze zo slim is en haar ouders wil doet, zegt ze en ze pakte regilius bij zijn schouder beet, regilius keek layla aan en keek dan zijn nicht aan en hij knikte enkel hij wist tot hj mee moest
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:00 am

Layla slikte en keek hem teleurgesteld aan. ' Nou, misschien vanavond dan?' Ze zuchte diep en pakte een boek. Ze had het juist zo leuk gevonden d hi haar mee vroeg maar natuurlijk mocht het niet zo zijn. Het was ook nooit aan haar de beurt om iets leuks te doen of iemsnd te vinden met wie het het goed kom vinden. Ze keek hem aan en zuchte diep. ' Succes he...' Ze glimlachte kort en dook daarna haar boek in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:09 am

regilius liep weg met bellatrix en hij keek vooral niet om dat zou hem veraden,

uren later in de middag.

regilius kwam de leerlingen kamer binnen hij zag bleker dan normaal en hij liep op een drafje door naar de badkamers en toen hij daar bij de wc was moest hij overgeven, soms werd hij er ziek van maar het zou dedelijk wel weer gaan en hij stond op en hij waste zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:13 am

Layla hoorde het en stak haar hoofd uit de slaapzaal. Iedereen was buiten en daarom was het zo heerlijk rustig gewsst toen ze binne zat. Nadat hij wel was gegaan had ze geen zin meer gehad om mee te doen met de rest. Layla liep de trap af. Haar vuiste klopte 2 keerk zachtjes op de badkamer deur. ' Hallo?' De deur was niet op slot maar ze vond het niet eerlijk om hem nu open te gooien. 'Is daar iemand?' Ze wachte het antwoord af maar begon nu haast te twijfelen of ze het wel goed gehoord had. Msschien werd ze wel gek omdat ze zo veel alleeen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:20 am

regilius kletste mog wat water in zijn gezicht en keek naar de deur, en hij voelde de pijn in zijn zei. ga weg...roept hij naar layla en hij drukte zijn handen op zijn zei, hij wilde niemand nu zien, en hij keek weer naar zijn zei en zag wat bloed dat kwam door een spreuk die hem verwond had,

moet even weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:25 am

Geen probleem flower
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:27 am

Layla slikte en werd nu echt bezorgd. ' Alsjeblieft wtat is er?' Hij lip trilde en ze beet er zachtjes op. ' Ik ga niet zomaar weg.. ik ben er voor je, net zoals jij er voor mij was.' Ze haalde rustig adem en staarde naar de deur. ' Kan ik iets voor je doen?' Vroeg ze zachtjes. Ze werd steeds onzekerder over of ze wel moest helpen. Ze plukte wat aan haar jurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:52 am

regilius staarde naar de deur, het gaat dadelijk wel weer, liegt hij en hij keek naar de wond en hij stond op en pakte wc papier e deed dat op de wond en hij deed het shirt uit en maakte zijn vest dicht die hij toenstraks nog eens had aangetrokken er bij, en hij spoelde zijn handen af en hij kwam de badkamer uit en hij glimlachte naar layla, sorry ik was wat misselijk zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:57 am

Layla geloofde er geen meter van en keek hem aan. Ze zuchte alleen maar en ging op de bank zitten. Layla hield er niet van ze wou graag openheid en het liefste wist ze alles van iedereen. Geheimen kon ze ook niet tegen tenzij ze van haar waren natuurlijk. Ze trok haar benen op en ging met haar hand door haar haar. ' oh...' Was alles wat ze uitbracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:03 am

regilius volgde layla naar de bank en ging naast haar zitten, er was een gevecht,,ik..ik heb mensen gedood, zegt hij somber en hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij negeerde de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:26 am

Layla keek naar hem en zuchte diep. ' Ik zou willen dat het niet had gehoeven...' Ze legde haar hoofd tegen het zijne en zuchte diep. 'Het spijt me ik had je er niet om moeten vragen.' Ze pakte aarzelend zijn hand vast en glimlachte zwankjes. Ze hing tegen hem aan en sloot langzaam haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:34 am

regilius glimlachte, anders ik wel, maar ik kan er niks aan doen, zucht hij en hij sloot zijn ogen ook, en het is niet erg, zucht hij vermoeid en hij voelde de hand van layla en hij kneep e r even in
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:38 am

Layla glimlachte kort en draaide haar hoofd weg. Ze drukte haar gezicht zachtjes in zijn nek. Layla opende verward haar ogen. Haar neus was rood van het bloed. Ze slaakte ene kreet en schoot overeind. ' Je bloed!' Ze keek hem bezorgd aan. 'Kom je moet naar madame pleister.' Ze trok aan hem en slikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:52 am

regilius schrok van de kreed en kwam overeind en zag hoe geschrokken layla was maar hij schudde koppig zijn hoofd. nee ik kan niet gaan begrijp het dan, als ik daar heen ga weten ze het, zegt hij, en hij bleef zitten en keek haar smekent aan. ik moet wachten tot bellatrix terug is, zij kent een genees spreuk zegt hij,
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 3:55 am

Layla beet op dr lip. Ze veede haar neus schoon en ging bij hem zitten. 'Kom dan ik maak het schoon.' Zei ze terwijl ze een doekje pakte en weer op de bank kwam zitten. ' Ik zal niks zeggen als jij me nu laat helpen.' Ze glimlachte naar hem. 'Rustig maar ik weet wel wat ik doe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:02 am

regilius keek haar een tijdje aan maar dan doet hij zijn vest open en het wc papier dat hij net er tegen aan had gedrukt was bloed doorlopen en hij keek weg en liet layla haar gan gaan. doe maar, wel snel voor ik me bedenk zegt hij eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:07 am

Layla knikte en gooide wat ontsmettings middelen over de doekje en begon de wond schoon te maken. ' Het kan een beetje prikken, dus dan weet je dat alvast.' Ze ging verder en slikte. ' Hij is echt groot.' In haar stem kon je horen dat ze het niet leuk vond, ze was bezorgd. Toen ze klaar was drukte ze er een gaasje op. Haar ogen gleden over over zijn lichaam en ze keek toen met een rood hoofd weg. ' Ik ben klaar... ja kan je weer aankleden.' Ze keek nog een keertje om en sloeg toen haar ogen in verlegenheid toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:15 am

regilius beet zijn tanden op elkaar en liet niks merken van pijn en bekeek layla de heletijd toen ze bezig was en hij moest glimlachen toen hij ag tot ze rood en verlegen was geworden en hij pakte zijn vest en deed die weer aan. dankjewel, zegt hij en gof hr een kus op de voorhoofd,
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:23 am

Layla keek op en grijnsde. Ze boog naar voren en drukte eventjes haar lippen op de zijne. Ze bloosde, het was geweldig. ' Sorry ik moet het gewoon doen...' Ze stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:29 am

regilius kek layla aan en was even verbaast toen hij haar lippen op de zijne voelde, en hij voelde zich warm worden en hij glimlachte en hij stond op, daar hief je geen sorry voor te zeggen zegt hij, en hij drukte langzaam en vragend zijn lippen op de van haar,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





time of the marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
time of the marauders
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Harry potter-
Ga naar: