RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 time of the marauders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 4:50 am

Feniks schreef:
we wachten zeker wel op jou.

en cool plaatje

wilt nog iemand een specifike rol Razz

THNX BTW XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 4:59 am

angela heb hem er bij gezet

enne graag gedaan hoor, was zelf ook weg Razz

MAAR WE BEGINEN. ze zijn al op school en dit is voor de meesten het 7e jaar.
alleen sommige rollen niet:P

regilius zat bij het zwarte meer te genieten van de laatste paar zonnen stralen voordat de zon onder zou gaan. Hij zat er alleen hij was de laatste tijd wel vaker alleen te vinden ergens. hij zelf vond dat niet zoon groot probleem. soms genoot hij wel van de rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:04 am

Layla liep door de gangen en zuchte diep. Haar boeken waar zo ontzettend zwaar echt niet normaal gewoon. Ze liep rustig door en keek even op toen ze de binneplaats over stak. De lucht bestok al. 'Achja...' Mompelde ze tegen zichzelf. Layla liep naar binnen en ging richting de leerlingen kamer van de zwaderraars. Hopelijk was het er niet druk want dat kon ze er nu echt even niet bij hebben. Ze gooide de deur naar de kerkers open en ging rustig de trapjes af.

Lucius keek een beetje naar buiten door het raam. Hij slaakte een gaap en rekte zich uit. Hij had lang aan zijn huiswerk gezeten en nu wou hij eigenlijk wel eten. Hij keek op de klok en was meteen pissig. Het was nog maar 4 uur! Hij stond op en zocht wat snoep tussen zijn spullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:06 am

Admin-Marloes schreef:
Layla liep door de gangen en zuchte diep. Haar boeken waar zo ontzettend zwaar echt niet normaal gewoon. Ze liep rustig door en keek even op toen ze de binneplaats over stak. De lucht bestok al. 'Achja...' Mompelde ze tegen zichzelf. Layla liep naar binnen en ging richting de leerlingen kamer van de zwaderraars. Hopelijk was het er niet druk want dat kon ze er nu echt even niet bij hebben. Ze gooide de deur naar de kerkers open en ging rustig de trapjes af.


Jess
Ik liep rustig door de school richting het meer. Het was vandaag een zonnige dag. Ik ging wat aan mijn bleke huid doen en legde mijn handoek neer aan het meer.

Sneep
Ik zat onder een boom en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:11 am

Lily moest snel naar de les. Ze was altijd wel optijd. Maar nu was ze een beetje sloom bezig. De rest van de groep was al in de les waarschijnlijk. Net toen ze de gang binnen kwam kwam de proffesor ook naar buiten. "Snel schiet op anders mis je de les." zei hij tegen haar. Ze ging zoals gewoonlijk helemaal voor aan bij de bureau zitten. Ze pakte de boeken en begon te lezen. Zo ging de les eigenlijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:13 am

regilius sloot zijn ogen en liet zich achterover op het gras neer ploffen en hij slaakte een lichte zucht en hij opende langzaam zijn ogen en hij keek naar de lucht. hij wist wat er komen ging...maar de lucht was zo helder en onbezorgt tot het net leek alsof er niks zou gaan gebeuren. en hij sloot zijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:15 am

Lucius stond op en liep rustig de trap op. 'Heey layla.' Zei hij toen hij haar passeerde. Hij liep rustig de trap op en ging naar de grote zaal. Hij had honger en hij moest en zou iets te eten vinden voor zijn knorrende buikje. Lucius zuchte diep. Er was nog niemand...

'Heey...' Zei layla verward en keek lucius die de trappen op rende eventjes na. Ze snapte er niks van. Ze liep rustig de leerlingen kamer in en plofte neer op een van de leren banken. Ze was kapot en ze had helemaal geen zin om nog naar de lessen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:19 am

Een meisje met lang git zwart haar kwam aan, ze had een donkerrode mantel om haar heen. Ze hete Liza Potter, ze was de tweeling zus van James, maar ze leken echt niet totaal op elkaar. Ze zijn erg verschillend, ze zuchtte en zag in de verte Regellius zitten op het gras. Hij was de broer van Sirius Zwarts de jongen waar zij al drie jaar een oogje op had, maar heeft dat nog steeds niet aan hem getoond. Ze zuchtte heel even en ging zitten vlakbij het meer en deed haar schoenen en sokken uit. Ze deed haar voeten in het water en een glimlach verscheen op haar lippen, het voelde zalig aan het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:22 am

Jess
Ik ging lekker in de zon ligen om te zonnen. Het was 4 uur ongeveer en ik was al klaar met alle lessen. Ik vroeg me wel af wat Lucius aan het doen was want normaal ging hij altijd meisjes kijken als het goed weer was.

Serverus
Ik had er genoeg van en stond toen p waarna ik naar de school toe liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:24 am

regilius gaapte eventjes en hij kwam langzaam weer recht en keek rond en zag de tweeling zus van potter. en hij kwam langzaam recht, hij meed zoveel mogelijk mensen die met sirius omgingen, en sirius meed hij als de pest. niet tot hij een hekel aan hem had maar om een andere reden die niemand wist en hij wilde iedereen laten denken tot hij hem ontweek omdat hij een hekel aan hem had. en hij begon weer richting het kasteel te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:27 am

Lily was ondertussen naar buiten gelopen. De les was afgelopen en nu had ze vrij. Ze liep naar de tweelingzus van James Potter. Ze waren wat aan het praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:29 am

Lucius liep de grote zaal uit en ging naar buiten waar hij een mooi plekje op het gras uitzocht. Hij keek rond naar alle andere leerlingen die van het heerlijke weer genoten. Zijn ogen gleden naar de de zwarte lucht in de verte die een aankomende storm verraade.

Layla schopte haar schoenen uit en ging zo op de bank liggen dat ze hem helemaal in nam. Met haar schoenen uit was het al beter. Ze grijnsde breed en pakte ene snoepje uit het schaaltje. Ze moest zo weer naar toverdranken iets waar ze nu echt totaal geen zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:31 am

Liza zag hoe Regllius weg ging en haalde gewoon even haar schouders op. Nog steeds deed ze tegen Sirius bot, sarcastische en alsof ze hem niet uit kon staan. Dat deed ze alleen om haar ware gevoelens natuurlijk te te gaan showen. Opeens kwam Lily aangelopen en ze glimlachte naar haar. "He Lily hoe was je les?", vroeg ze aan haar. Zij had deze keer de les gewoon overgeslagen omdat ze eens een keer geen zin had. Maar ze was een snelle leerling en kon zo op pikken als ze wou. Ze keek even naar de mooie heldere blauwe lucht en dacht even aan Sirius en schudde daarna al snel die gedachte van zich af. "Dus? Vind je mijn broer nog steeds zo irritant/" vroeg ze aan Lilly grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:35 am

Jess
Ik ging lekker in de zon ligen om te zonnen. Het was 4 uur ongeveer en ik was al klaar met alle lessen. Ik vroeg me wel af wat Lucius aan het doen was want normaal ging hij altijd meisjes kijken als het goed weer was.

Serverus
Ik had er genoeg van en stond toen p waarna ik naar de school toe liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:37 am

regilius liep met zijn handen in zijn zakken door tot hij bij het kasteel kwam en naar binnen liep. soms als hij meisjes voorbij liep hoorde hij ze praten of verlegen lachen. hij mocht dan een zwadderaar zijn maar zijn uiterlijk leek hij veel op sirius. en veel meiden van de school vonden hem leuk. eindelijk kwam hij bij de trappen naar de kelder die ging hij snel af, en niet veel later liep hij de leerlingen kamer van zwadderich in. en hij zag layla liggen op de bank en hij grijnsde. hij plofte neer op de andere bank en keek haar aan. ook geen zin in de lessen meer vandaag, vraagt hij dan aan haar,
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:39 am

Lily glimlachtte terug. "Ja de les ging wel redelijk was bijna te laat" zei ze heel rustig. "Jouw broer zal nooit veranderen hoor" zei ze op de vraag die ze daarna aan haar vroeg. "Weet jij eigenlijk welke les er straks komt?" vroeg ze schamend. Lily wist haar rooster eigenlijk altijd uit haar hoofd maar sinds kort was hij veranderd en ze had de tijd om het in haar hoofd te stampen nog niet gehad. Iedereen was bezig buiten. Het was tenslotte ook een hele warme zonnige dag. Dit waren de dagen dat zij meestal alleen in de kamer aan het leren was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:42 am

Layla keek op en lacht. Ze schudde toen snel haar hoofd 'Nee natuurlijk niet... ik ben echt kapot. Deze dagen lijken nooit op te houden.' Ze hoorde haar maag knorren. 'En ik wil gewoon eten!.' Ze werd weer stil en deed haar schoenen aan.

Lucius keek een beetje rond hij zag een paar meisje liggen. Hij was er dan wel niet zo erg mee bezig maar hij vond ze zeker leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:45 am

Jess
Ik keek op toen Lucius aan kwam gelopen en ik glimlachte liefjes naar hem. 'Hey'. Zij ik tegen hem toen hij voor me kwam zitten en ik keek naar hem. Hij had z'n stropdas wat loss zitten en zij mouwen op gerold.

Sneep
Ik liep rustig naar de leerlingenkamer van Zwaderich en eenmaal binnen ging ik aan een tafeltje zitten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:50 am

regilius knikte, ik geef je helemaal gelijk ik ben blij als ik van school af kan alleen ik heb een probleempje ik word volgendjaar pas zeventien, zegt hij met een ergelijke zucht, en hij hoorde de maag van layla ook en hij grinnikte kort en zag haar niet veel later der schoenen aan doen. laat me raden je gaat naar de grote zaal om te eten, niet tot je woorden er nodig voor waren je maag zei genoeg. zegt hij wat speels en uitdagent omdat hij haar maag had gehoort
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:54 am

Layla kleurde helemaal rood en slikte. 'Ja ik ga naar de grote zaal...' Ze deed haar cape af en hing diep op. Layla voelde zich ongemakkelijk, hij deed zo gewoon en zij leek nog steeds niet ontdekt te hebben hoe dat nou moest. Ze was een echte kluns en iemand die alles wel ongemakkelijk kon maken. Ze stond rustig op en wou weg lopen Ze stootte een tafeltje om en slikte. 'Oh natuurlijk waarom ook niet?!' Zei ze geergerd meer tegen zich zelf dat tegen hem.

Lucius keek op uit zijn boek en glimlacht. 'Hee...' Hij keek dr even aan en kreeg een speelse grijns rond zijn lippen. Hij keek weer in zijn boek. 'Hoe gaat het?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:57 am

regilius grinikte en hij ging liggen op de bank en hij hoorde hoe ze tegen het tafeltje op bodste, hij vond har wel leuk hoe ze altijd perongeluk zo onhandig deed, smakkelijk. roept hij haar nog na, en hij sloot zijn ogen

aah ik moet weer weg, ga vooral door;)
Terug naar boven Ga naar beneden
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:58 am

Jess
Ik grijnsde. 'Goed hoor Lucius'. Zij ik en keek naar hem. 'Maar wil je eventjes iets voor me doen?' Vroeg ik lief aan hem en ging recht op zitten tegen hem aan maar niet te opdringerig.

Serverus
Ik keek Layla na en ik zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 5:58 am

Feniks schreef:
regilius grinikte en hij ging liggen op de bank en hij hoorde hoe ze tegen het tafeltje op bodste, hij vond har wel leuk hoe ze altijd perongeluk zo onhandig deed, smakkelijk. roept hij haar nog na, en hij sloot zijn ogen

aah ik moet weer weg, ga vooral door;)

Ik mag blijven


Laatst aangepast door Love_Game! op ma feb 20, 2012 6:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 6:00 am

Layla hing over de bank en haar haren vielen achter haar oren voor om haar gezicht. 'Moet jij niet eten dan?' Vreog ze vriendelijk. Ze ging weer rechtop staan en ruimde de rotzooi op. Ze zette het tafeltje overeind. 'Ik ben echt zo een kluns soms...' Layla praatte veel tegen zichzelf. Iets wat ze nu al haast niet meer door had.Ze was zo veel alleen iets wat ze heerlijk vond maar ja het tegen je zelf praten had ze hier aan over gehouden.

Lucius keek weer op uit zijn boek en knikte toen. 'Ja is goed. Naja ligt er aan wat kan ik voor je doen?' Hij grijnsde breed en sloeg zin boek dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
angela 013




Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens ;)

time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 20, 2012 6:03 am

Jess
'Mij eventjes in smeren'. Zij ik zoetjes tegen hem en sloeg mijn haar alvast aan de kant en gaf hem de zonnebrand aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





time of the marauders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
time of the marauders
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Harry potter-
Ga naar: