RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 time of the marauders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:35 am

Layla sloeg langzaam haar armen om hij nek en kuste zachtjes mee. Ze werd warm vanbinnen en de vlinders in haar buik leken we een feestje te hebben. ' Oh okej..' Zei layla liefje. Ze keek hem liefjes aan en kuste hem opnieuw. Zijn lippen waren heerlijk. Ze wou niet dat dit gevoel ooit over ging. Het mocht van haar voor altijd duren, dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:45 am

regilius legde zijn handen op de heupen van layla en hij heild haar zachtjes vast en hij zoende haaar en hij voelde zich nogsteeds warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 4:48 am

Layla grinnikte en keek hem aan. ' Je bent echt lief... en je kan erg goed kussen.' Ze bloosde en streelde zijn wang. ' Ik vind je echt leuk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 5:50 am

regilius voelde tot hij rood werd en hij ging met een hand door haar haren, jij kan er ook wat van schoonheid zegt hij dan en gaf haar nog een kusje en hij zag ook hoe ze bloosde en hij ging weer zitten en gaapte vermoeit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 5:53 am

Layla ging bij hem zitten en glimalchte. ' Ga anders even naar bed...' Ze kuste hem en hinh tegen hem aan. Ze glimalchte en dacht aan hun kus. Dit was misschien wel een begin van iets waar ze zo lang op gehoopt had. Ze keek even omhoog naar hem en bloosde een beetje. ' Ik bent echt super leuk...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 5:59 am

regilius sloot zijn ogen en sloeg een arm om layla heen en vond het fijn zo samen op de bank liggen, nee ik kan hier ook liggen uitrusten, zegt hij met een grijns. en hij keek haar even aan. jij bent ook leuk, zegt hij zachtjes

wil je bij bendes op gsm ook reageren we zijn begonnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 8:16 am

Oh ik zie het nu pas. Sorry ik had de hoop een beetje op gegeven en ik dacht ik neem even een momentje vrij XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 8:18 am

Layla glimalcht hing tegen hem aan en sloot haar ogen. 'Dankje...' Ze viel langzaam in slaap. Ze sliep licht en was niet echt verweg. Afentoe hoorde ze leerlingen om hun heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 8:59 am

regilius bleef ook liggen en viel langzaam heel langzaam ook in slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:06 am

Een paar uur later schrok ze wakker. Ze had echt geslapen. Dat was niet haar bedoeling geweest. Ze keek naar hem en glimlachte. Ze rekte zich uit en kromde haar rug waarna ze hem weer holde. Het was even lekker om alles weer te rekken en strekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:22 am

regilius voelde iets bewegen en hij kreunde zachtjes en sloeg zijn arm weer terug over haar heen, en hij deed sufjes zijn ogen wat open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:27 am

Layla keek hem liefjes aan en grijnsde breed. 'Hee... we zijn echt in slaap gevallen.' Ze stond op en rekte zich nogmaals uit. Haar ogen gingen naar de klok en slikte. 'Wow we moeten nu naar de grotezaal anders kunnen we niet meer eten, waarschijnlijk zijn we al aan het opruimen!' Ze slikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:40 am

regilius keek layla aan, jah dat heb ik gemerkt zegt hij en hij kwam recht en hij keek ook even na de klok. ik gan niet...sirius heeft me gezien vandaag, zegt hij en hij wist hoe kwaad hij zou zijn en hij ontweek hem liever, jij mag gaan, zegt hij tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:45 am

Layla glimlachte en knikte toen. 'Ik haal wel wat en dan kom ik het wel hier op eten, das is toch gezellig. Of wil je dat liever niet?' Ze keek hem aan, ze wist niet echt zeker of ze nou iets hadden of niet. Laat staan of hij ook echt iets in haar zag. Ze glimlachte en deed haar schoenen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:10 am

regilius glimlachte naar haar, dat zou me een eer zijn, zegt hij dan lichtjes chermant. als je het niet erg vind dat te doen, zegt hij er snel achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:15 am

Layla grinnikte kort en glimlachte toen breed. 'nee natuurlijk vind ik dat niet erg, ik stel het toch zelf voor.' Ze kuste hem kort en keek hem blij aan. Ze ging weer recht staan en liep, nou ze huppelde eerder de leerlingen kamer uit. Ze liet de trap op en hoorde haar maag zachtjes. Ze liep wat sneller. Toen ze in de grote zaal kwam was die al bijna leeg en ze opende haar zak. Ze vulde die me eten en glimlacht naar de huifelven die haar een beetje raar aan keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:22 am

regilius keek haar na en glimlachte en sloot weer zijn ogen hij was zo kmoe, en hij vond haar zo leuk en hij glimlachte,
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:29 am

Layla liep terug op een drafje en was tot over haar oren verliefd. Ze was echt dol op hem hij was alles, leuk, lief, grappig en natuurlijk een geweldige kusser. Ze dacht na, maar hij was ook een dooddoener en zij binne kort ook als ze niet oppaste. Ze liep de leerlingen kamer in en glimacht. 'Ik ben er weer, ik was er maar net op tijd.' Ze liep naar de bank en zette alles op het tafeltje neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:34 am

regilius kwam weer recht en glimlachte en trok haar bij zich op schoot, je bent geweldig, zegt hij zachtjes tegen haar en gaf haar een kus en en rook dan het eten, het ruikt best lekker zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:37 am

Layla grijnsde breed en kuste hem. 'Ik wist wel dat ik je aan het eten zou krijgen.' Ze streelde zijn wang en pakte een koekje. Ze voerde het koekje aan hem en gaf hem ene kusje. 'Ik vind jou anders ook heerlijk ruiken.' Ze bloosde terwijl ze dat zei. Hij maakte haar gelukkig dat wist ze zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:44 am

regilius keek naar het koekje en hij glimlachte, ineens veel eten is ook niet goed...en ik moet toenstraks niet voor nik over geven, zegt hij maar hij nam het koekje wel aannadat hij dat gezegt had en at hem op en toe hij dat laatjste hoorde keek hij wat verlegen weg,
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:52 am

Layla keek naar hem en glimlachte. Ze keek toen naar de tafel en begon te eten. ´Je moet wel weer aansterken.´ Zei ze zachtjes tegen hem en streelde zijn wang. Ze dacht aan gister avond toen hij zonder shirt voor haar had gezeten. Ze had willen kijken maar had dat niet gedurft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 7:46 pm

regilius glimlachte, dat zal wel, zegt hij zachtjes en hij pakte haar hand even vans en hij begon te eten. en hij keek naar layla. en toen hij toch al wat hed gegeten stopte hij en hij keek de leerlingenkamer rond het was goed verlaten, en dan ziet hij bellatrix binnen komen en op hem afstormen, hoe kon je dat laten gebeuren, je had hem moeten vervloeken hij twijfelde toch ook niet om het bij jou te doen, snauwt ze hem af, en gaf hem daarbij een klets in het gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin-Marloes
Admin



Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 29

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:05 pm

Layla schrikt en slikt. Ze zei niks en keek alleen maar naar hem. Ze vond het verschrikkelijk om dit zo te zien. Hij was zo lief en dit was hoe hij behandeld werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpg-for-girls.actieforum.com
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 9:14 pm

regilius keek bellatrix aan en kwam recht, hij blijft mijn broer, zegt hij dan. en hij keek even naar layl en dan terug naar bellatrix.
bellatrix stond duidelijk op koken. ik zal doen alsof ik dat niet gehoort heb, sist ze tegen hem, en ze trok zijn shirt omhoog en wees op het verband en sprak een genees spreuk uit.. dan keek ze naar layla en liep weg. laat het niet nog eens gebeuren, regilius artus zwarts. anders...sist ze dreigent en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





time of the marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: time of the marauders   time of the marauders - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
time of the marauders
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Harry potter-
Ga naar: