RPG for girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De meiden RPG-site.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 White Vs Black (dendes)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:24 am

Jeffrey luisterde naar dacota. "Tja daar heb ik wel zin in. Waar ben je?" vroeg hij. Hij sluitte alles al af. Hij rende naar de plek waar ze zei dat ze was. "Mooi plekje doodlopende straat. Hij heeft geen kans" lachte hij heel sluw. "Hoe gaan we dit aanpakken vallen we gewoon aan?" vroeg hij.


Paky liep door de stad. Ze had zich op van alles voorbereid. Toen ze een straat uit liep zag ze 2 mensen van de Stars.. Wat moeten die hier dan vroeg ze zich af. Ze liep heel rustig op hun af. Toen keek ze in de zij staartjes of Try daar ergens was. Hij zou hier best wel eens kunnen zitten hij was ook alleen buiten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:29 am

dacota glimlachte naar jeffrey, lijkt me wel, hij moet alleen niet weg kunnen komen, zegt ze dan na denkent en ze liep doelbewust de straat in en ze had paky niet gezien wand ze wa helemaal gefocust op try die alleen was en van de zon zat te genieten op de muur en ze grijnsde en trok haar pitten pistool.

try had zijn ogen dicht en genoot van de warmte, maar dan voelt hij iets van binnen aan hem knagen...er klopte iets niet,,,iemand in zijn bende zat in moeilijk heden hij voelde het aan komen en zijn ogen schoten open en hij kwam overeind
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:33 am

Paky vloekte in zich zelf. Zij was helemaal vergeten om wapens meet te nemen. Zij kan niet tegen hun op. Ze rende naar Paky toe en sprong vol in haar rug zij viel neer. "TRY RENNEN NU" riep ze naar hem.

Jeffrey zag opeens Paky lang hem heen rennen. "wtf" zei hij. Wat moet die hier? Hij rende naar Try toe alleen hij viel over Dacota heen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:37 am

try keek met een ruk op toen hij paty naar hem hoorde schreeuwen en hij viel van de muur af en hij schudde even en hij kwam overeind en zijn blik was ineens rebels en kil en hij luisterde niet om weg te rennen nee hij trok zijn eigen pistool

dacota was gevallen en had een schot gelost die doeloos de muur raakte en ze trapte vloekent paky van zich af en ze sprong recht en zag tot het die leidster van de moons was en haar grijns werd breder en ze richten haar pistool op haar, niet gedacht jou hier zo tegen te komen, zegt ze, maar dan beukt try haar om en het schot dat dacota loste miste paky en try richte zijn pistool en schoot op haar, en dacota rolde over de grond heen om ze te ontwijken,
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:39 am

Ik moet gaan ik kom straks weer denk binnen een half uur
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:39 am

oke, ik moet nu even met mijn honden uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 12:44 am

Elena voelde alsof er iets mis was en rende naar buiten, geen idee waarom. Ze ging altijd op haar instinct af en liep opeens ergens in en zag daar Paky, Try en twee van de Stars. "TRy Stop!!" zei ze en rende op hem af en hield zijn pistool vast met haar hand. "Ze zijn het niet waard om dood te maken, dat geeft alleen meer problemen" ze keek Try menend, maar ook lichtelijk dreigend aan. Ze had gelukkig wel haar eigen wapens meegenomen, ze ging nooit de deur uit zonder haar dolken eigenlijk. "Paky!!" zei ze, want ze zag ook haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:10 am

try keek elena aan alsof ze gek was geworden en zijn blik werd nu ook kwaad, ben je helemaal gek geworden denk je tot zei ons niet zouden doden, roept hij uit en hij trok zijn pistool weg uit de handen van elena, en we zitten toch al in de problemen, zegt hij tegen haar, hij zag wel tot ze het meende maar hij meende het ook hij wilde tot niemand van zijn bende gewond raakte door de stars of wie dan ook.

dacota kwam overeind met haar telefoon tegen haar oor en ze hing op en ze richte op elena en schoot,

try zag het en trok elena mee naar de grond en keek haar aan, geef me later maar een preek sist hij en hij richte zijn pistool weer op dacota en schoot, en hij zag tot ze geraakt werd in haar been en hij stond op en trok elena mee, en hij keek naar paky ze moesten hier weg en snel er zouden dadelijk eer stars komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:15 am

Paky zat tegen de muur aan. "Jongens ik kan niks." riep ze. Als ze hier weg zou gaan zou ze lang dacota moeten gaan. Zij had wapens. En dan hadden we die Jeffrey nog. Zij was hier het veiligst. "JONGENS REN" riep ze tegen hun. Paky kwam hier hoe dan ook wel weer heel weg. Maar niet als hun nu niet weg gingen.

Jeffrey zag dat Try en Elena een soort van discussie hadden. Dit was zijn kans om Elena neer te schieten. Hij trok zijn pistool en richtte die op Elena. Toen schoot hij. Het was een harde knal. Hij wist niet of hij iets of iemand had geraakt. Maar hij dacht nu eigenlijk alleen nog maar om weg te gaan. Hij rende naar Dacota hij trok haar overrijnd en rende samen weg. Toen ze ver genoeg weg waren stopte hij met rennen en keek Dacota aan. "Wat gaat er nu gebeuren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:20 am

Elena werd opeens naar beneden getrokken door Try en keek hem aan, ze had hem al gewaarschuwd. Ze hoorde Try en keek hem aan. Elena wou opzij gaan, maar werd net in haar been geschoten. Zebeet op haar tanden omdat het zo zeer deed. "Zus ga, tis niet veilgig" riep ze. Ze kon wel ontkomen aan de Stars, ze had zo haar manieren. Even keek ze naar Try en wenkte naar hem dat die nu moest gaan anders zou hij het gaan berouwen. Elena hield zich vast aan een muur en net toen Jeffery weg glipte met Dacota has ze net een dolk op Jeffery kunne gooien, ze had geen idee of ze hem ging raken, maar ja. Hopelijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:24 am

Unicorn? Kun jij mischien ook een db doen? Dat jij er ook nog 1 bij doet van de stars :D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:25 am

euhmm.. zoals ik eigenlijk al eerder had gezged, ik wil even op 1 bende houden, deze keer. Doe altijd db bij de rpg van Feniks toen op Gsm en nu wil ik even echt focussen op mijn eigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:26 am

Unicorn schreef:
euhmm.. zoals ik eigenlijk al eerder had gezged, ik wil even op 1 bende houden, deze keer. Doe altijd db bij de rpg van Feniks toen op Gsm en nu wil ik even echt focussen op mijn eigen.

Oke sorry :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:26 am

Kan ik nog inspringen of zijn jullie al te ver?
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:27 am

Bella schreef:
Kan ik nog inspringen of zijn jullie al te ver?

Alsjeblieft spring in ;)


Laatst aangepast door Love_Game! op di feb 21, 2012 1:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:27 am

try hoorde paky en hij keek naar haar. mocht je willen ik laat niemand achter zegt hij koppig tegen haar ook al was ze de leider in sommige gevallen als deze luisterde hij naar niemand, en hij keek naar elena als hij een harde kanl hoort en hij keek om en zag jeffrey weg rennen met dacota, hij zelf voelde niks en hij keek met een ruk om naar elena..elena alles goed, vraagt hij dan ademloos en bezorgt. en zag haar been tot die was aant bloeden en hij keek dodelijk om naar dacota en jeffrey die nu weg waren en hij keek elena aan en tilde haar dan op. en hij wist tot hij straks de wind van voren kreeg en hij keek naar paky en begon te lopen

dacota voelde hoe jeffrey haar helpte om weg te komen en toen ze eindelijk hijgent bleven staan wachte ze tot ze weer op adem was en ze keek jeffrey aan. op onze houde zijn thuis, die jonge try....die is gek echt waar ik wist niet tot hij het was maar ik zag het net, als je iemand pijn doet van zijn bende kan je nog wat gaan verwachten zegt ze eerlijk en ze keek naar haar been die was aant bloeden ze moest die thuis verzorgen.

nee bella je kan gewoon in springen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugt
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:32 am

"Try ga naar haar, Ik ben nu veilig. Ik ga achter hun aan. Jullie moeten naar huis." zei ze zelfverzekerd. Ze liep eerst naar haar zusje om te vragen hoe erg het was. Toen liep rende ze de straat uit achter Dalcolta aan. Zij moest haar hebben. Ze zag dat ze gestopt waren. Ze stonden met de rug naar haar toe. Wat zal ze doen. Wachtten tot dat ze ergens over gaan praten. Of aanvallen?


Jeffrey en Dalcolta stonden nu ergens bij een bos in de buurt. "Laten we gewoon naar huis gaan en dan overleggen we wel wat we moeten doen oke?" zei hij. Hij liep weer verder. We moeten snel naar huis gaan voordat er 1 achter ons aan komt. Hij liep de straat in waar onze villa stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:34 am

"Tuurlijk gaat het goed Try dat zie je toch" sprak ze sarcastische en lichtelijk kwaad. Ze had hem nog gewaarschuwd om weg te gaan, hij was soms echt koppig. Opeens werd ze opgetild en keek naar Try. Ze hield haar handen goed vast om zijn hals. Als ze thuis waren zou hij op zijn donder krijgen en moest ze maar haar been ook snel verzorgen. Ze keek even naar haar zus met een blik 'ik moet je zo even spreken'. Dit liep nog redelijk af, stel je voor dat iemand werd gedood opeens dan hadden ze pas de poppen aan het dansen gekregen. Niemand moest eigenlijk naar buiten om herrie te gaan schoppen met de Stars, ze vond als je een Star ziet gewoon weg gaan en geen aandacht schenken aan hun, want als je dat wel doet loopt het uit op een gevecht zoals nu. Ze zag hoe haar zus opeens weg ging. "Paky neee!!!" soms was haar zus zo dom aan het doen, ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:34 am

Hahaha, mooizo. Maar ik ga niet super lang typen, nog steeds koppijn.. Nog iets speciaals gebeurd ofzo?
~~

Met een dood normale blik staarde Alice nog steeds voor uit naar de boom, een rare maar voor al enorme glimlach die ze wel vaker had stond nog steeds op haar gezicht. Haar ogen stonden boos, ook al had ze zelf niet eens een idee waarom ze boos was. Voorzichtig draaide ze zich om en zette ze een aantal stappen. Stap voor stap liep ze over het veld heen. De wind waaide nog steeds door haar haren heen waardoor er af en toe eens een plukje in haar gezicht te recht kwam, niet echt bepaald iets fijns. 'Lalala' murmelde ze ten slotte, haar stem nog steeds hoog maar wel vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:38 am

try wilde protesteren maar wist tot het niet ging en zijn gezicht stond op onweer maar ook bezortgt en hij keek elena aan en begon met haar in zijn armen naar huis toe te lopen.try op heten kolen terug. en hij negeerde het kwade gezeur van elena en eenmaal thuis zette hij haar op de bank neer en hij haalde de verband door en zijn spieren waren gespannen en elke vezel in zijn lichaam schreeuwde het uit tot hij moest gaan helpen

dacota keek jeffrey aan en zij knikte . jah dat lijkt mij ook het beste, en ze liep mank naar hun villa toe terwijl ze waakzaam bleef ze verwachte
-------

alleen gevecht tussen star en moon
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:42 am

Hmm. Ik zal zomenteen even het dikste weer terug lezen..
~~
Alles wat er overal en nergens gaande was had Alice eigenlijk helemaal niet door zoals wel vaker, ze mistte bijna de helft van alles wat er in haar groep gebeurde of tussen de Stars en de Moons. Eigenlijk loopt ze maar een beetje met de Stars mee zonder dat ze echt veel doet. Terwijl ze nog wat nadenkt loopt ze nog steeds met boze ogen langzaam over het veld heen. Dit keek keek ze wel rond zodat ze niet weer tegen een boom aan hoefde te knallen want daar had ze gewoon totaal geen zin in. Al snel stopte ze toen ze een grote dikke tak tussen de groene grassprietjes zag liggen. Haar glimlach op haar gezicht werd er alleen maar breder door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Love_Game!

Love_Game!


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gelderland

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:42 am

Paky wist dat het geen zin meer had. Hun gingen naar binnen. Ze rende weer terug naar hun huis. Dit wordt een dikke ruzie. Maar wat we vandaag hebben gedaan is niks bijzonders. Het kon erger. Als we allemaal wapens hadden gehad. Als we hierop voorbereid waren. Dan was het bijzonder geweest. Dit was een klein conflictje. Ze liep het pad op. "Jongens?" vroeg ze. Ze zag dat haar zusje op de bank zat. "Gaat het al beter?" vroeg ze aan haar. Try zag ze nu ff nergens dus die kon ze niet spreken over vandaag.

Jeffrey was ondertussen al weer binnen. Hij moest zijn pistool en alles weer terug leggen. Zijn pistool moest hij ook bij vullen. Dat deed hij allemaal. Toen hij klaar was liep hij weer naar beneden om met de rest te praten.

--
@boven bij welke groep hoor je de stars?


Laatst aangepast door Love_Game! op di feb 21, 2012 1:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Unicorn

Unicorn


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Havermouth (Villa Vilijn)

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:42 am

De kwaadheid van Elena zette zich al snel om in bezorgdheid over haar zus, waarom moest ze weer de held uit halen. Dat hoefde niet. Ze keek naar Try en zuchtte, ze was niet echt kwaad, maar meer bezorgd. "Ze zag hoe Try was en legde toen een hand op zijn schouder. "Try, wees niet zo gespannen, mijn zus red zich heus wel" zei ze ook al kon je wel net een kleine bezorgdheid net horen. Ze wou haar zus niet verliezen niet zoals hun ouders. Als Try nu opeens weg gaat zou ze hem tegen houden ook al zou ze enorm veel pijn hebben, ze wou de twee dierbaarste mensen zeker niet kwijt. Opeens zag ze haar zus en glimlachte licht. "Ja het gaat al een beetje" sprak ze flauwtjes. "Paky we moetn echt een betere plan hebben, we moeten zorgen dat als we de Stars tegen het lijf lopen dat het niet meteen op een gevecht aan komt" sprak ze serieus naar haar. Doorde klank in haar stem kon je horen dat ze het meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feniks

Feniks


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 19-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:47 am

try keek elena aan maar keek al snel weer weg vijn blik was rebels en gespannen en ook beorgt, en hij pakte verband en een schaar en knipte zonder vragen elena's broek open en pakte een tangetje en haalde de kogel er snel uit en drukte het verband tegen de wond,, zullen we er maar niet over praten anders ben ik dadelijk weg, sist hij maar dan ziet hij paky binnen komen en hij zucht opgelucht en hij ging door met elena te helpen en niet veel later wa haar wond mooi verbonden en hij stond op en ruimde de kist op en hij keek paky niet aan en elena ook niet.

dacota zat op de bnk en keek hoe iemand anders van de stars haar wond verzorgde en ze legde uit wat er gebeurt was
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-02-12

White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:48 am

Love_Game! : lees anders gewoon mijn lijstje door? Wink net zo makkelijk. Stars.
~~

Voorzichtig bukte Alice met haar tengere lichaam en pakte ze de brede stok op, al snel brak ze hem met een soepele en makkelijke beweging in een aantal stukjes. Eigenlijk verwacht je niet dat zij zelf zo'n sterk meisje is. In haar hand hield ze 3 stukjes stok die ze al snel in een zakje stopte die aan haar schirtje vast zat. De boze blik in haar ogen was meteen al verdwenen en pas op dat moment stapte ze weer verder, langzaam liep ze naar het eind van het veldje. 'Vogels?' vroeg haar stem ten slotte toen er geen geluidje meer op het veld was te bekenen. Er kwam geen geluidje meer dus haalde ze gewoon haar schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





White Vs Black (dendes) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Vs Black (dendes)   White Vs Black (dendes) - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
White Vs Black (dendes)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG for girls :: RPG's :: Andere Topic's-
Ga naar: